RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zainwestowała w NapoleonCat, polską firmę specjalizującą się w narzędziach wspierających zaangażowanie marek w mediach społecznościowych. Inwestycja to dla NapoleonCat nie tylko szansa na wzrost i dalszy rozwój narzędzi oferowanych przyszłym i obecnym klientom, ale też plan na przekształcenie się w wiodącą globalną platformę zarządzania social mediami.
Dla RTB House to już druga taka inwestycja w 2021 roku po nabyciu 100 proc. udziałów w platformie content marketingowej WhitePress. Transakcji dokonano z funduszami KnowledgeHub, INventures oraz aniołami biznesu. Zarząd NapoleonCat nie zmienia się.
Zobacz również
NapoleonCat to platforma oparta na modelu SaaS, z której korzystają social media marketerzy i działy obsługi klienta z ponad sześćdziesięciu państw na całym świecie. Dzięki usprawnieniu i automatyzacji wielokanałowej komunikacji z klientami na platformach takich jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn czy Google MyBusiness NapoleonCat pozwala markom na znaczną poprawę ich customer experience, zapewniając jednocześnie łatwy rozwój w tak złożonym ekosystemie. Obecnie firma koncentruje się na amerykańskim sektorze MŚP, szczególny nacisk stawiając na sektory e-commerce oraz agencje marketingowe.
– Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem kolejnego etapu na drodze do stania się globalnie rozpoznawalnym dostawcą technologii marketingowych. Partnerstwo z RTB House to dla nas nie tylko dodatkowy kapitał, ale co ważniejsze – dostęp do sieci branżowych ekspertów z całego świata. Wierzymy, że połączenie tych dwóch składników pozwoli nam przyspieszyć dalszy rozwój naszych produktów w obszarze kontaktu z klientem w social mediach, a także jeszcze skuteczniej docierać na nowe rynki. Grupa RTB House jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych i od długiego czasu była dla nas benchmarkiem. To wszystko sprawia, że jesteśmy pewni obopólnego sukcesu tego partnerstwa – mówi Grzegorz Berezowski, CEO i założyciel NapoleonCat.
– Rozszerzenie naszego portfolio o usługi oferowane przez NapoleonCat to dla RTB House świetna szansa na rozbudowanie oferty z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych. To, w jaki sposób ich zespół już dziś podbija rynek zarządzania kanałami social media, zrobiło na nas ogromne wrażenie. Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami uda nam się uczynić NapoleonCat narzędziem numer jeden dla marek na całym świecie – dodaje Robert Dyczkowski, CEO w RTB House.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing