Do zespołu dołączyła Monica Ibarbia, odpowiedzialna za koordynację działań RTB House w Hiszpanii i Portugalii, oraz Cyril Westerhof, który zarządza aktywnościami firmy w krajach Beneluxu. Oboje objęli nowo utworzone stanowiska Country Manager.
Wśród krajów starego kontynentu, rynki Europy Zachodniej stanowią ogromny potencjał biznesowy dla dostawców technologii. Według Magna Global, w ciągu zaledwie czterech lat, od 2015 do 2019 roku, wydatki na reklamę programmatic w Hiszpanii, Portugalii, Belgii i Holandii wzrosną odpowiednio o: 169 proc., 440 proc., 116 proc. i 53 proc.
Zobacz również
Jak zauważa Filip Pieczyński, RTB House Business Development Director Iberia, Italy & Benelux, obecność w tych krajach jest dla RTB House bardzo istotna. – Chcieliśmy wzmocnić naszą pozycję biznesową w regionie oraz w pełni wykorzystać potencjał szybkiego wzrostu na tych niezwykle konkurencyjnych rynkach. Cieszę się, że mogę powitać Monicę i Cyrila w naszym europejskim zespole. Ich wiedza i doświadczenie z pewnością przyczynią się do rozwoju RTB House zarówno w Hiszpanii i Portugalii, jak i krajach Beneluxu – podkreśla Filip Pieczyński.
Monica Ibarbia, nowy Country Manager w Hiszpanii i Portugalii, doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach kierowniczych m.in. w konkurencyjnej spółce myThings, a także Satori Advertising Solutions oraz WFG. Ponadto, Ibarbia przez kilkanaście lat odpowiadała za działania w obszarze PR oraz sprzedaży w międzynarodowych firmach.
Cyril Westerhof, który również dołączył do RTB House na stanowisko Country Manager Benelux, rozpoczął swoją e-marketingową karierę w sieci afiliacyjnej Daisycon, gdzie pracował jako Affiliate Marketer. Z kolei doświadczenie w obszarze reklamy typu display oraz retargetingu zdobywał w Ve Interactive.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
RTB House jest jedną z niewielu firm na świecie, która opracowała i wdrożyła własną technologię zakupu reklam w modelu RTB (real-time bidding) i jedną z najdynamiczniej rozwijających się europejskich spółek technologicznych. Stworzone przez firmę rozwiązanie do retargetingu personalizowanego, zasilane przez algorytmy oparte na deep-learningu, pomaga reklamodawcom osiągnąć ich krótko, średnio i długoterminowe cele reklamowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
RTB House działa na całym świecie i zatrudnia aktualnie 160 osób, które prowadzą ponad 850 unikalnych kampanii dla marek na ponad 40 rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, w Afryce i na Bliskim Wschodzie. W ostatnim czasie firma otworzyła spółkę w Dubaju i Singapurze.