TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła wejście na rynek amerykański.Trzy nowe biura powstaną w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago.
O autorze
1 min czytania 2018-05-07

Za operacje regionalne odpowiedzialni są Radosław Dobrołęcki, President North America, a także Gary Burtka, VP US Operations.

RTB House jest pierwszą firmą na świecie specjalizującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne oparte w całości na deep learningu. Spółka prężnie rozwija się na arenie międzynarodowej. Obecnie obsługuje ponad 1200 klientów z niemal 70 krajów świata – wśród nich są m.in. Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora czy Walmart.com. W marcu br. weszła na rynek japoński, a teraz uruchamia biura w kluczowych miastach Stanów Zjednoczonych.

W 2017 r. drugie miejsce pod względem zaawansowania rynku reklamy programmatic zajęły Stany Zjednoczone, gdzie aż 78% reklam cyfrowych zakupiono w tym modelu. Co więcej, w tym samym roku USA były największym rynkiem programmatic pod względem wartości – 32,6 miliardów dolarów, co stanowiło 57% rynku światowego. Stany Zjednoczone, jako dojrzały rynek e-commerce, stanowią ogromny potencjał biznesowy dla usług retargetingowych opartych o deep learning.

„W ciągu zaledwie pięciu lat działania RTB House zbudowaliśmy silną pozycję w branży. Jesteśmy już obecni w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej. Wejście na rynek amerykański stanowi przełomowy moment w rozwoju firmy.” – podkreśla Daniel Surmacz, COO RTB House. „Nasze algorytmy oparte na deep learningu stają się coraz bardziej rozpoznawalne i doceniane na całym świecie, dlatego też odważnie wchodzimy na największy i najbardziej zaawansowany rynek e-commerce. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie spotka się z ogromnym zainteresowaniem i wprowadzi nową jakość na rynek amerykański”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RTB House jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się europejskich spółek technologicznych, co potwierdza ósme miejsce wśród firm z sektora technologicznego w tegorocznym rankingu FT1000 Financial Times.

Słuchaj podcastu NowyMarketing