– Wiemy, że nasza dalsza, równie dynamiczna ekspansja zagraniczna możliwa jest tylko przy współpracy z doświadczonymi menedżerami, którzy znają i rozumieją potrzeby lokalnego biznesu. Dlatego Turcja to kolejny, po Rosji czy Czechach, kraj, w którym na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy wzmocniliśmy struktury sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że wieloletni staż Okaya, zarówno w lokalnych, jak i globalnych agencjach, pozwoli nam na jeszcze bliższą współpracę z tureckimi reklamodawcami i pozytywnie wpłynie na naszą pozycję w regionie – mówi Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House.
Okay Tuğ przez ostatnie 2,5 roku pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Ligatus, międzynarodowej agencji performance marketingu, będącej częścią koncernu medialnego Bertelsmann. Doświadczenie zdobywał także m.in. zarządzając sprzedażą i marketingiem w Sosyalmedya.net, jednej z pierwszych agencji social media w Turcji. Jest absolwentem Marmara Üniversitesi, kierunku ekonomia i studiów MBA z zakresu sprzedaży i marketingu na Yeditepe Üniversitesi.
Zobacz również
W RTB House Okay Tuğ odpowiada za planowanie i realizację wszystkich działań biznesowych w Turcji, w tym m.in. za opracowanie i implementację strategii sprzedaży.
– O tym, że działania reklamowe prowadzone w modelu RTB są przyszłością reklamy online nikogo w Turcji nie trzeba już przekonywać. Z entuzjazmem podchodzę więc do pracy w spółce, które opracowała własną technologię zakupu przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym i stworzyła kolejnej grupie reklamodawców, tj. producentom, nowe możliwości aktywnego udziału w ekosystemie programmatic. Mam nadzieję, że moje szerokie doświadczenie we współpracy z różnymi kategoriami reklamodawców, w tym ze sklepami internetowymi i producentami, a także wydawcami, pozwoli mi przekuć wiedzę o ich potrzebach i oczekiwaniach w efektywne działania reklamowe dla każdej z tych grup – podkreśla Okay Tuğ, country manager RTB House w Turcji.
Turcja jest jednym z 33 rynków, na których działa RTB House. Firma realizuje kampanie reklamowe w tym kraju od 2013 roku i współpracuje m.in. z: Emlakjet, Kliksa, Cimri, Boyner czy Butikbebe.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing