RTB House z nowym dyrektorem w Polsce

Łukasz Abgarowicz objął funkcję business development director i od września odpowiada za wszystkie działania biznesowe RTB House na polskim rynku. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Głowackiego, który zajmie się nowymi kierunkami ekspansji zagranicznej spółki.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Abgarowicz, w ramach nowych kompetencji, pokieruje kilkunastoosobowym działem RTB House odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów w Polsce. Do firmy dołączył w styczniu 2014 roku. Do tej pory pełnił kolejno funkcje senior technical manager oraz business development manager, a w ramach powierzonych obowiązków kierował kilkuosobowym działem wsparcia technicznego. Wcześniej zawodowo związany był z takimi spółkami, jak: Polkomtel, Rem Polska, Dom Development oraz Warnet. Pracował również przy projektach reklamowych realizowanych dla największych koncernów farmaceutycznych, w tym: Novartis, Sandoz, KRKA czy BERLIN-CHEMIE.

– Łukasz to doświadczony menedżer z bogatą wiedzą biznesową i bardzo dobrym przygotowaniem technicznym. Cieszymy się, że nasza organizacja zapewnia rozwój takim osobom. Jesteśmy przekonani, że Łukasz doskonale poradzi sobie nowej roli – podkreśla Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House.

RTB House to firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów. Spółka działa na 33 rynkach, a zespół tworzy łącznie ponad 100 osób, w tym: eksperci performance marketingu, analitycy, specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programiści. W Polsce RTB House realizuje obecnie blisko 150 retargetingowych kampanii reklamowych z wykorzystaniem technologii RTB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj