Do zespołu RTB House, firmy technologicznej specjalizującej się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów, dołączyło dwóch menedżerów. Za poszukiwanie i rekrutację talentów odpowiada od lipca Monika Chrobak, a międzynarodowymi umowami z największymi dostawcami powierzchni reklamowych zajmuje się od czerwca Łukasz Włodarczyk.
Monika Chrobak pełni w RTB House funkcję Talent Acquisition Manager. Do jej obowiązków należy między innymi: rozwój strategii pozyskiwania talentów, zarządzanie procesem rekrutacji oraz employer branding. Chrobak ma ponad 8 lat doświadczenia w dziedzinie HR. W dotychczasowej karierze odpowiadała za rekrutację i selekcję pracowników w takich firmach jak Microsoft czy Hewlett-Packard.
Zobacz również
Z kolei Łukasz Włodarczyk objął w RTB House stanowisko Global Inventory Manager i zajmie się rozbudową portfolio partnerów biznesowych, w tym przede wszystkim nawiązywaniem nowych relacji z największymi wydawcami i sieciami reklamowymi w Europie. Włodarczyk doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w Spotify, gdzie odpowiadał za wsparcie techniczne reklamodawców i wytwórni muzycznych działających na rynkach europejskich. Współpracował również z Online Advertising Network oraz Goldbach Audience, gdzie nadzorował prawidłowy przebieg realizowanych przez firmy kampanii reklamowych.
RTB House działa obecnie na 33 rynkach, a zespół tworzy łącznie ponad 100 osób, w tym: eksperci performance marketingu, analitycy, specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programiści.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing