…biznesowymi pokieruje Chandra Kuncara, który objął nowo utworzone stanowisko Country Director.
Jak podkreśla Jakub Ratajczak, Managing Director APAC w RTB House, Singapur to wyjątkowe miejsce na mapie regionu, z niezwykle rozwiniętą gospodarką wolnorynkową i rozbudowaną infrastrukturą technologiczną. – Szybkie tempo rozwoju nowo powstałych w tej części Azji firm wynika między innymi z przewagi geograficznej, wyjątkowo sprawnej adaptacji najnowszych technologii oraz wsparcia prawnego ze strony lokalnego rządu. Dzięki temu Singapur to bardzo perspektywiczne biznesowo miejsce, w którym nie mogło nas zabraknąć. Obecność na tym rynku to kolejny krok do budowania silnej pozycji RTB House w tej części globu – podkreśla Ratajczak.
Zobacz również
Nowym oddziałem firmy w Singapurze pokieruje Chandra Kuncara – nowy dyrektor RTB House, odpowiedzialny jednocześnie za zarządzanie działaniami w Malezji i w Wietnamie. W dotychczasowej karierze Kuncara kierował sprzedażą i rozwojem biznesu w takich firmach, jak: Facebook, Google czy Appier w regionie Azji Południowo-Wschodniej.
– Jak pokazują dane Google i Temasek, rynek cyfrowy w Azji Południowo-Wschodniej wzrośnie sześciokrotnie, osiągając kwotę 200 mld dolarów do 2025 roku. To dowód na ogromny potencjał regionu. Oferując markom e-commerce innowacyjny retargeting, chcemy zwiększyć ich zwroty z inwestycji i pomóc im w pełni wykorzystać rynkowe możliwości. Jestem szczęśliwy mogąc współtworzyć sukces RTB House – podsumowuje Chandra Kuncara, Country Director w RTB House.
RTB House jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się europejskich spółek technologicznych i jedną z niewielu firm na świecie, która opracowała i wdrożyła własną technologię zakupu reklam w modelu RTB (real-time bidding). RTB House działa na całym świecie i zatrudnia aktualnie 160 osób, które prowadzą ponad 850 unikalnych kampanii dla globalnych marek na ponad 40 rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, w Afryce i na Bliskim Wschodzie. W ostatnim czasie firma otworzyła spółkę w Dubaju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing