RTB za efekt w NetSales

NetSales, sieć afiliacyjna należąca do Cube Group S.A., wprowadza do oferty emisję reklamy w modelu Real Time Bidding w rozliczeniu za efekt. Jako pierwsi z nowej usługi skorzystają reklamodawcy NetSales.
O autorze
1 min czytania 2012-09-20

Na początek sieć przygotowała dwie oferty: retargeting produktowy, gdzie dzięki unikalnej technologii wybieramy odbiorców, do których ponownie trafiamy z reklamą, zawsze w obrębie całego Internetu i przy stałej stawce za efekt. Jest to rozwiązanie przydatne zwłaszcza sklepom internetowym, które dzięki specjalnej integracji mogą prezentować użytkownikowi również inne produkty z danej kategorii.

Drugą propozycją jest retargeting behawioralny, gdzie trafiamy z emisją kampanii do osób zainteresowanych dokładnie naszym produktem lub usługą. Dzięki zastosowaniu emisji w modelu zakupu RTB docieramy z dużą częstotliwością do osób, które w danej chwili szukają naszego produktu. Przykładem może być emisja reklamy do użytkowników, którzy sprawdzali cenę konkretnego modelu telewizora w porównywarce cenowej. Dzięki naszej technologii możemy trafić do tych właśnie osób z reklamą konkretnego modelu dostępnego w sklepie klienta.

– Udział modelu RTB w emisji kampanii reklamowych w polskim Internecie będzie rósł z miesiąca na miesiąc, aż uda mu się dogonić standardy rynków zachodnich m.in. USA i Wielkiej Brytanii. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom niezwykle ważne i skuteczne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii. Kolejnym krokiem jest zaoferowanie naszym wydawcom większych zysków, dzięki zastosowaniu Real Time Biddingu – mówi Marcin Michalski, zarządzający siecią NetSales.

Model rozliczenia RTB jest różnorodny, od CPM przez CPC, aż po CPA. NetSales stawia na elastyczność swojej nowej usługi i przede wszystkim na optymalizację efektów pod kątem jak najwyższej sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RTB to jeden z najszybciej rozwijających się modeli zakupu reklamy display. Dzięki RTB precyzyjniej docieramy do konsumenta, niwelujemy stratę mediową do minimum i tym samym zwiększamy częstotliwości kontaktu z reklamą tych konsumentów, u których prawdopodobieństwo zakupu produktu jest jak najwyższe. Według amerykańskiego Raportu emarketer.com wydatki na RTB w 2012 roku wyniosą 2 miliardy dolarów i będą około 113% wyższe niż rok wcześniej. Coraz więcej dużych wydawców zaczyna otwierać się na RTB, w tym Facebook, właściciele sieci mobilnych czy właściciele contentu video. Według Comscore Reklama RTB display stanowiła około 20% wszystkich wyemitowanych reklam na świecie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing