– Najbliższe miesiące dla wielbicieli sportu to czas wielkich emocji, nie tylko związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, ale również z igrzyskami olimpijskimi. W kampanii chcieliśmy się odnieść do tych wydarzeń i pokazać, jak nasze produkty mogą uprzyjemnić ten czas, zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie i ułatwić codzienne, rutynowe zadania, aby klienci mogli poświęcić się celebrowaniu przyjemności – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD. – W podobnej emocjonalnej narracji utrzymane były nasze ubiegłoroczne kampanie, przebiegające pod hasłem „Okazje na lepsze życie” – dodaje.
W spotach telewizyjnych marki pojawiają się po raz pierwszy zarówno znani celebryci, jak i osoby związane ze sportem: Magda Gessler, restauratorka i osobowość telewizyjna; Wiktoria Gąsiewska, aktorka i prezenterka; Mateusz Borek, dziennikarz sportowy, czy Krzysztof Golonka, mistrz świata trików piłkarskich. W spotach radiowych również usłyszymy komentatorów sportowych: Mateusza Borka i Dariusza Szpakowskiego.
Zobacz również
– Naturalne było wprowadzenie w naszej kampanii wątków piłkarskich, stąd obecność w niej zarówno znanych dziennikarzy, jak i mistrza świata freestyle football – mówi Grzegorz Wachowicz. – Ale koncentrujemy się w niej przede wszystkim na emocjach, a każda z występujących osób, kojarzy się z dużymi emocjami. Chcemy pokazać, że wydarzenia sportowe mogą być okazją do przeżywania radosnych chwil, wspólnego spędzania czasu z bliskimi i przyjaciółmi, do świętowania. Jesteśmy marką, która kojarzy się klientom z bliskością i zaufaniem, a w tej reklamie pokazujemy także, że jesteśmy nowocześni, otwarci, dynamiczni, a produkty, które oferujemy zapewniają pozytywne doświadczenia – dodaje.
W kampanii wykorzystana została aranżacja piosenki „Futbol, futbol”, współautorstwa Jonasza Kofty i Leszka Bogdanowicza, wykonanej w 1974 r. przez Marylę Rodowicz podczas ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce nożnej, a w głosowaniu zorganizowanym przy okazji Euro 2016 r. uznanej za piłkarski przebój wszech czasów. Nowa wersja utworu, pod tytułem „Euro, Euro, Euro”, odnosi się nie tylko do mistrzostw Europy w piłce nożnej, ale i do nazwy sieci.
Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych 360 stopni, w których wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta: ATL, BTL, social media, współpraca z influencerami powiązana z akcjami ambientowymi w sklepach oraz komunikacja w sieci własnej RTV EURO AGD na cyfrowych ekranach (DOOH).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za koncept i realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiedzialna jest agencja kreatywno-strategiczna Hypnotype, zrealizował ją dom produkcyjny Opus Film. Spoty telewizyjne reżyserował Marcin Dubiniec.
Słuchaj podcastu NowyMarketing