Renata Kubiak, a więc wspomniana „Pani Renia”, to legenda chorzowskiego klubu, która niestrudzenie służyła i opiekowała się drużyną przez 30 lat. Pracę w chorzowskim klubie zaczęła 28 lipca 1993 roku. Przez trzy dekady wykonywała w chorzowskim klubie szereg obowiązków: od prania trykotów po przygotowywanie boisk do gry. Od 2000 roku jest integralną częścią zespołu, skrupulatnie dbając o strój meczowy zawodników. Przez lata ciężkiej pracy wyrobiła sobie ogromny szacunek i sympatię u piłkarzy, sztabu szkoleniowego i osób związanych z Ruchem. Dziś, choć ze względu na stan zdrowia nie może być obecna na wszystkich meczach, cały czas jest sercem z zespołem.
– Ruch to moja miłość i rodzina. W ostatnich latach zdarzało się, że częściej bywałam w klubie niż w domu – mówi Pani Renia z uśmiechem na twarzy. – Z klubem mam wiele wspomnień, i tych dobrych i tych złych. Widziałam wiele: chwile sukcesu i największe porażki. Byłam świadkiem, jak zdobywaliśmy Puchar Polski i jak przegrywaliśmy finał Pucharu Intertoto. Ostatnie lata to dla klubu bardzo wymagający czas (spadek do III ligi i powrót do najwyższej klasy rozgrywkowej – red.), ale oczami wyobraźni widzę, jak nasi chłopcy ponownie zdobywają tytuł i ze śląską dumą reprezentują nasz kraj w Europie – dodaje.
Zobacz również
Aby uczcić powrót do Chorzowa, sponsor główny klubu – marka Betclic – przygotował we współpracy z Ruchem wyjątkowy spot, w którym główną bohaterką jest właśnie Pani Renia. W humorystycznym filmie zmienia się w inspektora, który sprawdza czy Stadion Śląski jest gotowy na przyjęcie jej chłopców. Sprawdza czy murawa jest gotowa na mecz, czy krzesełka na stadionie są wystarczająco wygodne i czy w szatni panuje należyty porządek.
– Bardzo cieszymy się, że ten film powstał i dziękujemy marce Betclic za jego realizację. Pani Renia przez problemy zdrowotne zrobiła sobie małą przerwę na Ruchu, ale chcemy, żeby nasza społeczność o niej pamiętała. Dlatego oprócz promocji filmu w naszych mediach społecznościowych, na Stadionie Śląskim pojawią się kody QR, które po zeskanowaniu będą kierować do materiału – mówi Seweryn Siemianowski, Prezes Ruchu.
– Nieodłącznym elementem naszych akcji jest pasja ludzi, którzy wybrali swój kurs. Historia Pani Reni, jej zaangażowanie i miłość do klubowych barw, może być inspiracją dla każdego z nas. Cieszymy się, że mogliśmy docenić jej poświęcenie dla klubu i przypomnieć jej historię fanom. Jesteśmy zaangażowanym sponsorem, który rozumie jak ważnym wydarzeniem są przenosiny Ruchu na Stadion Śląski. Cieszymy się na wysoką frekwencję na meczu i zapraszamy do korzystania z przygotowanych przez nas atrakcji – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W dzisiejszych czasach influencerzy są wykorzystywani w reklamach niezwykle często. Do udziału w tej kampanii zaprosiliśmy jednak influencerkę z krwi i kości. Kogoś, kto bez wątpienia wpłynął na historię klubu: Panią Renię, która wspiera Ruch Chorzów od 30 lat. Jesteśmy szczęśliwi, że to właśnie ona zgodziła się sprawdzić, czy Stadion Śląski jest gotowy na pierwszy mecz Ruchu. I jest gotowy! – mówi Pablo Dominguez, Group Creative Director w agencji 180heartbeats+JvM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprócz filmu o Pani Reni, z okazji powrotu do Chorzowa, Ruch oraz marka Betclic szykują dla fanów wiele atrakcji. Wokół stadionu powstanie m.in. strefa Betclic, w której fani będą mogli zagrać w piłkarskie kółko i krzyżyk, zmierzyć moc swojego kopnięcia na specjalnym automacie, czy sprawdzić swój refleks.
Za ideę kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, a za produkcję wideo F25 Production House.
Mecz Ruch Chorzów – Śląsk Wrocław odbędzie się w najbliższą sobotę 28.10. o godz. 20:00. Już dziś wiadomo, że będzie to wielkie, piłkarskie święto – jak dotąd klub sprzedał na ten mecz ponad 20 000 biletów.