Run DMC, mistrzowie nieoczywistych współpracy, wyzwali do walki w studio księcia klubowej muzyki A-Traka, aby stworzyć współczesny hymn pod hasłem „unite all originals”. Od samego początku Run DMC łączyło style i kultury, inspirując innych na każdym kroku. Pionierzy rapu byli pierwszymi, którzy połączyli hip-hop z rockiem i modę z muzyką. Teraz robią to ponownie wydając najgorętszy na naszej planecie, utrzymany w new-schoolowym kimacie mixmaster.
Muzyka to nie wszystko, dlatego fani z całego świata będą mogli zjednoczyć się z Run DMC w interaktywnym wideo, które wskrzesi legendy. Każdy będzie mógł sterować postaciami muzyków umiejscowionymi w scenerii Nowego Jorku. Używając głosowych komend oraz dodając odpowiednie wizualizacje będzie można wpływać na ostateczny wygląd filmu z efektami specjalnymi i animacjami.
Zobacz również
Wideo z backstage kręcenia klipu wraz z wypowiedziami artystów jest dostępne na kanale adidas Originals na YT :
Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce są prowadzone w oparciu o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle, telewizja, kino i internet, z naciskiem na kanały społecznościowe. Spoty zobaczymy w telewizji na najpopularniejszych kanałach muzycznych, jak MTV i Viva oraz przed seansami kinowymi sieci NAM i Multikino w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce. Kampania Unite all Originals to jedna z pierwszych w Polsce kampanii reklamowych na Twitterze, która wykorzystuje tweety sponsorowane wyświetlane na profilach lifestylowych magazynów i portali, takich jak: viva.pl, activist.pl czy mtv.pl. Także użytkownicy popularnego serwisu muzycznego Spotify mogą obejrzeć spoty wideo z muzyką Rev Run i D.M.C. Różnorodne formaty reklamowe są emitowane także na serwisach online związanych z modą, stylem i trendami. To pierwsza tak kompleksowa kampania marki adidas Originals w Polsce. Za przygotowanie i koordynację kampanii we wszystkich mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Za obsługę działań PR kampanii odpowiada agencja Tailor Made Pr. Kampania Unite all Originals potrwa od 1 sierpnia do 31 września 2013 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing