Runs in the Family – nowa kampania New Balance

Rusza globalna kampania marki New Balance związana z premierą najnowszej odsłony modelu 997 SPORT.
O autorze
1 min czytania 2019-07-10

Kampanii Runs in the Family towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką, m.in. koszykarza LA Clippers Kawhi Leonarda, sprinterki Sydney McLaughlin, skateboardera Jamiego Foya, zwycięzcy Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané’a czy piosenkarza i aktora Jadena Smitha, którego najnowsza piosenka „I” została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu. Choć pochodzą z różnych światów, łączy ich indywidualistyczna natura – cecha osobowości, która pozwala im być najlepszymi w tym, co robią.

Model 997 SPORT to nowoczesna wersja absolutnego klasyka w ofercie bostońskiego producenta, czyli zaprezentowanego w 1991 roku modelu 997. Charakterystyczna stylistyka jest doskonałym przykładem najnowszych trendów w świecie mody miejskiej. Model ten jest popularną platformą kolaboracji marki z designerami, którzy tworzą jedyne w swoim rodzaju wersje kolorystyczne dostępne w limitowanych seriach.

13 lipca do szerokiej sprzedaży trafi najnowsza wersja modelu 997 SPORT, która łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki New Balance z najnowszymi trendami w modzie miejskiej.

W Polsce kampania realizowana będzie w sklepach marki w całej Polsce oraz sieciach sklepów partnerskich: Sizeer, WorldBox, Eobuwie.pl, Distance, StreetSupply, Eastend, SneakerStudio, StreetStyle. Wspierają ją działania digital, PR i komunikacja w kanałach własnych marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj