Dokładnie 70 lat temu Bill Russell i Peter Hobbs zaczęli tworzyć przemyślane produkty inspirowane prawdziwym życiem. To właśnie im zawdzięczamy innowację, która do dzisiaj ułatwia życie milionom osób – pierwszy czajnik wyłączający się automatycznie. Świętując jubileusz, Russell Hobbs wprowadza nową strategię komunikacji „We get life”. W ten sposób pokazuje, że każdego dnia jest częścią prawdziwego życia – jego wzlotów i upadków.
Russell Hobbs istnieje od 70 lat. W tym czasie stał się nieodłącznym towarzyszem codzienności dla wielu osób. Pragniemy uczcić ten fakt. Nowa strategia „We get life” jest owocem niezliczonej ilości badań konsumenckich, aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby klientów. Jako marka globalna wiemy, że różne rynki różnie postrzegają naszą markę. Dlatego nowy design został zaprojektowany tak, aby odzwierciedlał nieprzemijający brytyjski styl, który w równym stopniu zapewnia nowoczesność i trwałość – mówi Izabela Matulka, brand manager Russell Hobbs Polska.
Zobacz również
Akcje specjalne z okazji 70-lecia
Na najbliższe miesiące marka planuje działania związane z obchodami 70-lecia. Jedną z nich jest urodzinowa promocja konsumencka, podczas której marka rozda 2000 żelazek. Wystarczy zrobić zakupy za min. 189 zł, zarejestrować zakup na stronie 70latrussellhobbs.pl i gotowe! Promocja startuje już 1 kwietnia i potrwa 3 miesiące.
Działania promocyjne w ramach kampanii „We get life” obejmują również emisję spotów sponsorskich w telewizji, telewizji hybrydowej (VOD) i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie promocji konsumenckiej, jej wsparcia, a także zakup mediów online odpowiada agencja Highlite. Za działania z zakresu content marketingu i PR odpowiada Neon Shake.
Słuchaj podcastu NowyMarketing