Advertising Week Europe, jedno najważniejszych wydarzeń w świecie reklamy i marketingu, po 2 latach edycji online wraca w formie stacjonarnej i odbędzie się w dniach 16-19 maja w Londynie. Przez 4 dni, w ramach ponad 100 sesji wystąpi 300 prelegentów m.in. z Amazon, Yahoo, Tik Tok, VaynerMedia czy Meta. Na festiwal wybiera się zespół z agencji Albedo – codzienne relacje z wydarzenia będą pojawiać się na bieżąco w social mediach NowegoMarketingu.
Advertising Week Europe co roku przyciąga ekspertów z obszaru technologii, reklamy i marketingu z całego świata. Jest tygodniowym cyklem wykładów, warsztatów, paneli dyskusyjnych i prelekcji, w czasie których prezentowane i omawiane są najważniejsze trendy w branży. W tym roku, po 2 latach przerwy Advertising Week Europe wraca w formie stacjonarnej. Tradycyjnie miastem-gospodarzem jest Londyn.
Zobacz również
W tegorocznej edycji wezmą udział przedstawiciele agencji, startupów, domów mediowych, firm doradczych oraz światowych brandów, m.in.: Virgin Media, Epic Games, Amazon, Pinterst, Philips, Yahoo, Tik Tok, Lenovo, CNN, BBC News, Twitter, Pepsico, Burger King czy Lego.
Na 6 tematycznych scenach, poruszane będą m.in takie zagadnienia jak zrównoważony rozwój, przyszłość i znaczenie Metaversum, wpływ wojny na Ukrainie na europejski biznes, zmieniające się zachowania konsumentów i nowe technologie w działaniach marketingowych. Zgodnie z hasłem organizatorów wydarzenia – „Great Minds Think Unalike” duży nacisk zostanie położony na kwestie różnorodności, zarówno w przekazach reklamowych, jak i w całym biznesie kreatywnym. Szczególnie interesująco zapowiadają się dyskusje dotyczące różnorodności w Metaversum, przyszłości gamingu, zmieniającej się roli kobiet w branży kreatywnej, kulturowych zmian wpływających na przemysł kreatywny, perspektyw rozwoju AR i VR, kwestii związanych z przedstawianiem niepełnosprawności w marketingu, czy roli marek w kształtowaniu postaw ekologicznych i etycznych. Pierwszego dnia zostaną także rozdane nagrody Advertising Week Europe’s Future is Female dla nowych liderek w branżach reklamowej, marketingowej i technologicznej.
W wydarzeniu można uczestniczyć także po wniesieniu opłaty. Pełen program znajduje się na stronie advertisingweek.com/event/aweurope2022. Oprócz Londynu, konferencje z cyklu Advertising Week odbywają się w Nowym Jorku, Tokyo, Sydney i Mexico City.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W tym roku na festiwal do Londynu wybiera się ekipa z agencji Albedo Marketing: managerki z działu account: Sylwia Goźlińska, Kamila Kubacka i Magda Rostkowska oraz stratedzy Marcin Sommerfeld i Jan Twaróg. Będą codziennie relacjonować dla nas, jak z bliska wygląda to wydarzenie i podzielą się obserwacjami i wnioskami z tegorocznej edycji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing