Portal akademiamadregodziecka.pl będzie prowadził działalność edukacyjną, ucząc, jak wspierać dziecko na kolejnych etapach rozwoju. Odpowiedzialna za rozwój serwisu redakcja planuje wypełnianie go praktycznymi poradami dla rodziców. Dodatkowo, by ułatwić rodzicom nawigację oraz dotarcie do odpowiednich dla ich dzieci porad, struktura podzielona została na sekcje dedykowane pociechom w różnym wieku.
Za politykę redakcyjną oraz opracowanie specjalistycznych treści odpowiadać będzie doświadczony zespół dziennikarzy agencji ContentHouse, wyspecjalizowanych w tematyce psychologii dziecięcej, pedagogiki oraz zdrowia. ContentHouse odpowiedzialny będzie także za pozyskanie czytelników portalu branded contentowego, m.in. za pomocą performance content marketingowych oraz pozycjonowanie w wyszukiwarce.
Zobacz również
– Rozpoczynamy niezwykle inspirujący projekt z wydawnictwem, które od lat przoduje jakościowo na rynku publikacji rodzinnych. Wykorzystując nasze kompetencje, chcemy stworzyć portal, który będzie nie tylko wspierał działania marketingowe Egmontu, ale przede wszystkim, pomagał rodzicom w codziennych, domowych sytuacjach i inspirował do niebanalnych inicjatyw – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO agencji ContentHouse.
– Powierzyliśmy firmie Content House zadanie zbudowania bloga parentingowego, ponieważ chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie rodzice znajdą wsparcie i podpowiedzi, jak pomagać dziecku nie tylko w zdobywaniu wiedzy o świecie, ale też nabywaniu nowych umiejętności i kompetencji społecznych. Chcielibyśmy też pokazać rodzicom, jak wielkie znaczenie w życiu dzieci mają książki i jak bardzo odpowiadają na potrzeby dzisiejszych maluchów i ich opiekunów. Blog wydawał się najlepszym rozwiązaniem – jest to formuła, dzięki której możemy pozostać blisko rodzica i przekazywać najlepszą wiedzę o rozwoju dzieci – Małgorzata Mikulska, specjalista ds. promocji książek wydawnictwa Egmont.
Z ramienia agencji za prowadzone działania odpowiadać będzie zespół redakcyjny pod kierownictwem PR & content marketing managera, Michała Grzebyka. O efektywność dotarcia do czytelników zadba media manager, Michał Bednarczyk. Za koordynację tworzonych treści odpowiada Content Specialist Sylwia Paszyna, zaś za kontakt z klientem account manager, Wioleta Zimmer.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing