Atlas Media bazuje na doświadczeniu i strukturach działu mediowego agencji NuOder.
W procesie produkcji i realizacji kampanii agencja NuOrder będzie odpowiedzialna za jakościowe podejście do kreacji i zagadnień UX, testy konwersyjności, bieżące monitorowanie parametrów działania w/w elementów.
Zobacz również
– W ATLAS Media do efektywnego kupowania mediów dokładamy jeszcze coś szalenie ważnego – dbałość o wszystkie aspekty tego, co i jak w tych mediach zamieścimy. Niektóre z tych elementów mają kolosalny wpływ na efektywność danej kampanii. Jeśli wszystkie z nich będą możliwie wysokiej jakości, to nie mówimy tutaj o zwiększeniu efektywności o 15 czy 20%, lecz o znacznie wyższych poziomach. Przy tej skali poprawy efektywności generujemy realne i znaczące oszczędności budżetowe – mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający ATLAS Media.

#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania