– Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, które jest kluczową wartością ubezpieczeń, również w trudnych czasach pandemii. Styczniowy spot zwraca uwagę na konkretne rozwiązanie, jakim jest ubezpieczenie od poważnego zachorowania na sumę sięgającą nawet 800 000 zł – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie.
Ubezpieczenie to zapewnia wypłatę środków finansowych w razie zdiagnozowania jednej z 45 poważnych chorób, w tym nowotworu złośliwego, zawału serca i udaru mózgu. Ubezpieczony może przeznaczyć pieniądze na diagnostykę, leczenie, leki, rehabilitację, bieżące utrzymanie, spłatę zobowiązań czy też potraktować je jako rekompensatę utraconych dochodów.
Zobacz również
To szczególnie istotne teraz, gdy dostęp do szybkiej diagnostyki i leczenia nie tylko nowotworów złośliwych jest mocno utrudniony. Ubezpieczenie od poważnego zachorowania jest najczęściej wybieranym przez klientów rozszerzeniem ubezpieczenia na życie. W trzech pierwszych kwartałach 2020 r. Aviva wypłaciła ponad 49 000 000 zł klientom zmagającym się z poważnymi chorobami.
Kampania telewizyjna i internetowa rozpoczyna się 11 stycznia i potrwa do 21 marca.
– W styczniu reklamujemy ubezpieczenia na życie i zdrowie, zaś w lutym i marcu ubezpieczenia majątkowe. Spoty emitujemy w mediach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem jest reklama w radiu, na outdoorze oraz działania w mediach społecznościowych – mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcja: Rio de Post.
Słuchaj podcastu NowyMarketing