Rusza #GamesetKnows: Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów

Gameset rusza z kolejną akcją edukacyjną dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie. Bezpłatne szkolenia dla przedstawicieli marek odbędą się w listopadzie i grudniu. Współorganizatorem webinarów jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
1 min czytania 2020-11-16

Po serii webinarów poświęconych najlepszym praktykom kampanii marketingowych w różnych segmentach produktowych agencja rozszerza serię #GamesetKnows. Spotkania skierowane do przedstawicieli marek poprowadzą eksperci agencji – zarządzający firmą Piotr Bombol (Managing Partner) oraz odpowiedzialna za strategię Karolina Kisły (New Business Strategist). Dwugodzinne sesje #GamesetKnows: Academy odbywać się będą za pośrednictwem platformy Zoom. Spotkania podzielone będą na trzy moduły: wprowadzenie do świata gamingu; dobre praktyki gaming marketingu oraz część warsztatową, związaną z planowaniem kampanii. Na podstawie zainteresowań uczestników zgłoszonych w formularzu rejestracyjnym wybrane zostaną poszczególne case studies do omówienia oraz analizy w części warsztatowej.

Uczestnicy mogą wybrać jeden spośród pięciu terminów:

  • 26 listopada (czwartek), 14:00 – 16:00
  • 1 grudnia (wtorek), 12:00 – 14:00
  • 3 grudnia (czwartek), 11:00 – 13:00
  • 8 grudnia (wtorek), 14:00 – 16:00
  • 10 grudnia (czwartek), 13:00 – 15:00

Chęć uczestnictwa należy zgłosić w formularzu: http://bit.ly/gk_academy. Szkolenia skierowane są do bezpośrednich przedstawicieli marek, a maksymalna liczba uczestników na jeden termin to 20 osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj