Podcast ukazuje się trzy razy w miesiącu na platformach streamingowych SoundCloud, Spotify oraz na YouTube i jest prowadzony w formie rozmowy prowadzącego z gościem. Prowadzący zmieniają się co sezon, czyli trzy odcinki.
– Chcemy dzielić się nie tylko historiami naszych pracowników, ale też ekspertów z różnych branż. Celem wydawania podcastu jest pokazanie, jakimi wartościami się kierujemy, jakie mamy podejście do prowadzenia projektów i jaka jest nasza kultura pracy. To niestandardowa forma prezentowania portfolio agencji, niosąca ze sobą również walor edukacyjny – młodzi ludzie zainteresowani pracą w branży kreatywnej, mogą dowiedzieć się, jak można rozwijać się w takiej firmie jak nasza. Całość przybierze luźniejszą formę, aby dobrze towarzyszyć nam podczas wspomnianej w nazwie podcastu przerwy na lunch. Ma to być dobry sposób na chwilowe oderwanie się od codziennej rutyny biurowej – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Projekt jest częścią wewnętrznego programu rozwijania umiejętności storytellingu wśród pracowników Havas Creative Group. Pracownicy uczestniczą w warsztatach „Szkoła mówców”, gdzie uczą się, jak przełożyć umiejętność opowiadania historii na korzyści marketingowe dla swoich klientów.
W pierwszym odcinku mogliśmy wysłuchać Magdy Marek, creative manager, a jej gościem była Gosia Guryn, new business director. Kolejny odcinek ukaże się na platformach streamingowych już wkrótce.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]