Podcast ukazuje się trzy razy w miesiącu na platformach streamingowych SoundCloud, Spotify oraz na YouTube i jest prowadzony w formie rozmowy prowadzącego z gościem. Prowadzący zmieniają się co sezon, czyli trzy odcinki.
– Chcemy dzielić się nie tylko historiami naszych pracowników, ale też ekspertów z różnych branż. Celem wydawania podcastu jest pokazanie, jakimi wartościami się kierujemy, jakie mamy podejście do prowadzenia projektów i jaka jest nasza kultura pracy. To niestandardowa forma prezentowania portfolio agencji, niosąca ze sobą również walor edukacyjny – młodzi ludzie zainteresowani pracą w branży kreatywnej, mogą dowiedzieć się, jak można rozwijać się w takiej firmie jak nasza. Całość przybierze luźniejszą formę, aby dobrze towarzyszyć nam podczas wspomnianej w nazwie podcastu przerwy na lunch. Ma to być dobry sposób na chwilowe oderwanie się od codziennej rutyny biurowej – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.
Zobacz również
Projekt jest częścią wewnętrznego programu rozwijania umiejętności storytellingu wśród pracowników Havas Creative Group. Pracownicy uczestniczą w warsztatach „Szkoła mówców”, gdzie uczą się, jak przełożyć umiejętność opowiadania historii na korzyści marketingowe dla swoich klientów.
W pierwszym odcinku mogliśmy wysłuchać Magdy Marek, creative manager, a jej gościem była Gosia Guryn, new business director. Kolejny odcinek ukaże się na platformach streamingowych już wkrótce.

Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji