Rusza Havas Lunchbreak – oficjalny podcast Havas Creative Group

Z początkiem lipca ukazał się pierwszy odcinek Havas Lunchbreak – oficjalnego podcastu Havas Creative Group, w którym będzie można wysłuchać zakulisowych historii kampanii, inspirujących ciekawostek czy pozyskać konkretną, ekspercką wiedzę.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Podcast ukazuje się trzy razy w miesiącu na platformach streamingowych SoundCloud, Spotify oraz na YouTube i jest prowadzony w formie rozmowy prowadzącego z gościem. Prowadzący zmieniają się co sezon, czyli trzy odcinki.

– Chcemy dzielić się nie tylko historiami naszych pracowników, ale też ekspertów z różnych branż. Celem wydawania podcastu jest pokazanie, jakimi wartościami się kierujemy, jakie mamy podejście do prowadzenia projektów i jaka jest nasza kultura pracy. To niestandardowa forma prezentowania portfolio agencji, niosąca ze sobą również walor edukacyjny – młodzi ludzie zainteresowani pracą w branży kreatywnej, mogą dowiedzieć się, jak można rozwijać się w takiej firmie jak nasza. Całość przybierze luźniejszą formę, aby dobrze towarzyszyć nam podczas wspomnianej w nazwie podcastu przerwy na lunch. Ma to być dobry sposób na chwilowe oderwanie się od codziennej rutyny biurowej – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.

Projekt jest częścią wewnętrznego programu rozwijania umiejętności storytellingu wśród pracowników Havas Creative Group. Pracownicy uczestniczą w warsztatach „Szkoła mówców”, gdzie uczą się, jak przełożyć umiejętność opowiadania historii na korzyści marketingowe dla swoich klientów. 

W pierwszym odcinku mogliśmy wysłuchać Magdy Marek, creative manager, a jej gościem była Gosia Guryn, new business director. Kolejny odcinek ukaże się na platformach streamingowych już wkrótce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj