TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza jesienna kampania marki Dębica

Wchodząca w skład koncernu Goodyear marka Dębica, która produkuje opony do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych, startuje z kampanią „Zapanuj nad pogodą z Dębicą".
O autorze
1 min czytania 2021-11-02

Jesienna akcja reklamowa Dębicy ma tym razem dwóch bohaterów: stosunkowo nową oponę całoroczną Navigator 3, doskonały wybór szczególnie do jazdy miejskiej, oraz nieomal kultową już oponę zimową Frigo HP2, przeznaczoną m.in. dla samochodów o wysokich osiągach.

Dla obu produktów agencja Ancymony przygotowała zbliżone, ale różniące się wizualizacją warunków drogowych kreacje. Zwracają one uwagę na bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na śniegu oraz mokrej nawierzchni w przypadku Navigatora 3 i dobre prowadzenie na śniegu oraz krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, gdy chodzi o Frigo HP2.

– Bardzo cieszę się, że znowu mogliśmy wesprzeć Dębicę przed i w trakcie gorącego sezonu zmiany opon. Praca dla marki ukochanej przez polskich kierowców to nie tylko prawdziwy zaszczyt, lecz także szczególnego rodzaju przyjemność. Otóż w branży nie zawsze mamy okazję przetestować produkty, które trafiają na nasz warsztat. A tym razem sam korzystam z Navigatorów 3 i to nie tylko dlatego, że ufam Dębicy i naszym komunikatom. Zupełnie niezależnie polecił mi je mechanik – komentuje Jarosław Pawłowski, creative lead, Ancymony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania przebiegają pod hasłem „Zapanuj nad pogodą z Dębicą”, które nawiązuje do aktualnego claimu marki „Dębica panuje na polskich drogach”. W ramach kampanii przewidziane są publikacje reklam odsłonowych na wielu portalach i w mediach społecznościowych, a także emisja filmów na Youtube. Oprócz tego Dębica planuje wykorzystanie nośników OOH, w tym także elektronicznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing