Jesienna akcja reklamowa Dębicy ma tym razem dwóch bohaterów: stosunkowo nową oponę całoroczną Navigator 3, doskonały wybór szczególnie do jazdy miejskiej, oraz nieomal kultową już oponę zimową Frigo HP2, przeznaczoną m.in. dla samochodów o wysokich osiągach.
Zobacz również
Dla obu produktów agencja Ancymony przygotowała zbliżone, ale różniące się wizualizacją warunków drogowych kreacje. Zwracają one uwagę na bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na śniegu oraz mokrej nawierzchni w przypadku Navigatora 3 i dobre prowadzenie na śniegu oraz krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, gdy chodzi o Frigo HP2.
– Bardzo cieszę się, że znowu mogliśmy wesprzeć Dębicę przed i w trakcie gorącego sezonu zmiany opon. Praca dla marki ukochanej przez polskich kierowców to nie tylko prawdziwy zaszczyt, lecz także szczególnego rodzaju przyjemność. Otóż w branży nie zawsze mamy okazję przetestować produkty, które trafiają na nasz warsztat. A tym razem sam korzystam z Navigatorów 3 i to nie tylko dlatego, że ufam Dębicy i naszym komunikatom. Zupełnie niezależnie polecił mi je mechanik – komentuje Jarosław Pawłowski, creative lead, Ancymony.
Działania przebiegają pod hasłem „Zapanuj nad pogodą z Dębicą”, które nawiązuje do aktualnego claimu marki „Dębica panuje na polskich drogach”. W ramach kampanii przewidziane są publikacje reklam odsłonowych na wielu portalach i w mediach społecznościowych, a także emisja filmów na Youtube. Oprócz tego Dębica planuje wykorzystanie nośników OOH, w tym także elektronicznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing