Aby upamiętnić przyjęcie tekstu Konwencji o międzynarodowym handlu dzikimi zwierzętami i roślinami gatunków zagrożonych wyginięciem (CITES), ONZ ustanowiła 3 marca Światowym Dniem Dzikiej Przyrody. To idealna okoliczność na uczczenie bogactwa bioróżnorodności i refleksję nad znaczeniem dzikiej fauny i flory pod względem ekologicznym, społecznym i naukowym. Z tej okazji szkoła Novakid rozpoczęła kampanię w celu ratowania zagrożonej przyrody. Każdy aktywny uczeń może symbolicznie adoptować wybranego przez siebie przedstawiciela zagrożonego gatunku zwierzęcia. W ten sposób Novakid chce uwrażliwić swoich podopiecznych na kwestie ekologii i podnieść świadomość dzieci na temat wartości dzikiej natury.
– W Novakid codziennie działamy w międzynarodowym środowisku – dzieci z różnych krajów uczą się od native speakerów ze wszystkich stron świata. Budowanie międzykulturowej wspólnoty uczy nas wszystkich wzajemnej otwartości i wrażliwości na globalne problemy. Dlatego też kampania „Adoptuj zwierzę” stała się dla nas okazją, by uczyć dzieci zaangażowania w kwestie ekologii i troski o naszą planetę już od najmłodszych lat. Chcemy, by nasi uczniowie wiedzieli, że prawdziwa edukacja to także rozwój empatii i wrażliwości na potrzeby innych, w szczególności istot słabszych i potrzebujących pomocy – mówi Max Azarov, CEO Novakid.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji, należy założyć konto na platformie Novakid i wykupić lekcje angielskiego dla dziecka. Następnie wystarczy wypełnić formularz na stronie new.novakid.pl/adoptujzwierze, podając adres e-mail użyty przy rejestracji i wskazując wybrane zwierzę, które chcemy zaadoptować. Na liście wśród zagrożonych gatunków znajdują się m.in.: pantera śnieżna, morświn, tygrys, foka szara, słoń indyjski, sóweczka i ryś. Po przesłaniu formularza Novakid wesprze w imieniu dziecka wybrane zwierzę i wyśle drogą elektroniczną spersonalizowany certyfikat, potwierdzający symboliczną adopcję.
Kampania trwa do końca marca. Szczegółowe informacje o akcji znajdują się pod adresem: new.novakid.pl/adoptujzwierze.
Patronami medialnymi akcji są: Magazyn Dzieci, Mama W Sam Raz, MamaDu, Supermamy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing