„Przejdźmy do rzeczy” to pierwsza tak duża kampania od czasu uruchomienia serwisu. – Szukaliśmy dobrego momentu na rozpoczęcie komunikacji i postanowiliśmy połączyć jej start z uruchomieniem aplikacji – mówi Daniel Piątkowski, brand management leader. – Chcieliśmy, żeby jak najwięcej osób mogło się od razu przekonać o korzyściach Allegro Lokalnie – możliwości zdobycia dodatkowych środków bądź zakupu czegoś w okazyjnej cenie. Ponadto podkreślamy, że Allegro Lokalnie to miejsce, w którym zakupy są bezpieczne i wygodne dzięki aplikacji mobilnej – dodaje Piątkowski.
– Wprowadzając nową usługę na rynek, chcemy jasno opowiedzieć użytkownikom, jak pomaga w rozwiązywaniu ich codziennych problemów – Mówi Artur Bolesławski, creative group head, Ogilvy Polska. – Równie ważne było zaznaczenie naszego point of difference – Allegro Lokalnie to nie tylko używane ubrania. W filmach widzimy historie ludzi, którzy dzięki rzeczom, z których nie korzystają, zyskują zastrzyk finansowy, a z drugiej strony historie osób, dla których te same rzeczy to niesamowite okazje – dodaje.
Zobacz również
– Zależało nam na zbudowaniu świadomości użytkowników, jak uniwersalne jest Allegro Lokalnie. Idea Przejdźmy do rzeczy ilustruje to, jak szerokie spektrum przedmiotów można wystawić i znaleźć w serwisie – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy Polska.
Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce