Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców

W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
O autorze
0 min czytania 2019-11-13

Asystent Google działający w Mapach, pozwala użytkownikom nawigacji m.in. na dyktowanie SMSów czy dzwonienie za pośrednictwem komend głosowych – przy jednoczesnym zachowaniu włączonej nawigacji.

Kampania realizowana jest na nośnikach OOH i DOOH – m.in. przy drogach dojazdowych, w miejscach blisko centrów biznesowych, na parkingach galerii handlowych. Na części nośników emitowane są 15-sekundowe spoty z kontekstowo dopasowanym komunikatem, a na pozostałych przygotowano statyczne kreacje. 

Grupą docelową są kierowcy, użytkownicy nawigacji w Mapach Google, którzy słyszeli już o Asystencie Google, ale jeszcze nie mieli okazji z niego korzystać.

Poza outdoorem usługa jest wspierana digitalowo oraz w social mediach. Kampania potrwa przez cały listopad. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj