Zrealizowana przez agencję San Markos kampania „Dodaj OFE” wykorzystuje kreacje graficzne i krótkie filmy, których głównym motywem są tradycyjne formy przetrzymywania oszczędności – w skarpecie, skarbonce i w słoiku – prezentujące ryzyka, jakie wiążą się z brakiem dywersyfikacji sposobów oszczędzania na emeryturę. W ramach współpracy agencja stworzyła landing page dodajofe.pl, a także aplikacje mobilne, gdzie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o OFE oraz oświadczenie do pobrania w celu przyłączenia OFE do ZUS. Realizowana jest także kampania internetowa w Google Display Network oraz na Wirtualnej Polsce. San Markos odpowiada również za działania w social media – między innymi za stronę „Dodaj OFE” na Facebooku.
Celem kampanii jest zainteresowanie tematyką emerytalną oraz kierowanie ruchu na stronę www.dodajofe.pl, na której znajdują się informacje dotyczące funduszy oraz okna transferowego. Wszystkie działania będą miały miejsce w Internecie oraz w mediach społecznościowych..
Zobacz również
– Dzięki zniesieniu niekonstytucyjnego zakazu reklamy OFE możemy komunikować się z osobami pracującymi. Zdecydowaliśmy się na działania o charakterze edukacyjnym, które będą zogniskowane w Internecie, medium umożliwiającym łączenie twórczych rozwiązań komunikacyjnych z dużym poziomem dotarcia. Zainteresowanym OFE i możliwością ich wyboru chcemy zapewnić łatwy dostęp do informacji, a dzięki intrygującym komunikatom chcemy zainteresować funduszami szersze grono uprawnionych do wyboru – mówi Małgorzata Rusewicz, prezes IGTE.
Agencja San Markos przygotowała strategię, kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.
San Markos nawiązała współpracę z IGTE w kwietniu 2016.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing