Za jej realizację odpowiedzialne jest konsorcjum domu mediowego Media Group oraz agencji .bringMore advertising, która stoi m.in. za strategią komunikacji, kreacją, spotami i obsługą social mediów.
W ramach akcji przewiduje się szereg działań promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim – spoty telewizyjne i radiowe, OOH w formie citylightów oraz eventy edukacyjne. Mocną częścią kampanii są również działania prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) oraz poprzez blogosferę. Do udziału w promocji zostali zaproszeni influencerzy parentingowi. Zaciekawienie odbiorcy mogą wzbudzić również planowane działania viralowe, które ukazują kwestie czytelnictwa najmłodszym dzieciom w bardziej ciekawy sposób. Na potrzeby kampanii został uruchomiony także landing page (http://www.wielki-czlowiek.pl), na którym można poznać więcej szczegółów.
Zobacz również
„Kampania pokazuje, że tak mała rzecz – codzienny rytuał czytania – pogłębia relacje rodzinne, wpływa na przyszłość dziecka i buduje wielkiego człowieka.” – komentuje dyrektor kreatywna bringMore advertising.
Startująca właśnie kampania to pierwsze tak obszerne przedsięwzięcie promocyjne Instytutu Książki. Jej głównym zadaniem jest skłonienie rodziców i dziadków do czytania dzieciom już od narodzin. Prowadzone działania promocyjne mają związek z ogólnopolskim projektem „Książką połączeni”, w ramach którego już w grudniu br. rodzice przebywający na oddziałach położniczych w całej Polsce, otrzymają bezpłatne wyprawki czytelnicze z książką „Pierwsze wiersze dla…”.
Wszystkie działania realizowane w ramach kampanii można obserwować w mediach społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing