Polskiej edycji kampanii towarzyszy hasło „Włącz zdrowy tryb życia” namawiające konsumentów do pozytywnych zmian m.in. w codziennych wyborach żywieniowych.
Działania promocyjne obejmują komunikację organiczną i płatną w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), reklamy SEM i na YouTube, a także współpracę z influencerami.
Zobacz również
Za realizację kampanii na wszystkich trzech rynkach odpowiadają działające w modelu House of Communication spółki Group One. Mediaplus zajął się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Labcon odpowiada za stworzenie kreacji i contentu do kanałów social media oraz moderację postów, produkcję landing page’ów kampanijnych, adaptację globalnych formatów video i współpracę z influencerami. SalesTube prowadzi działania płatne w online.
Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]