… wdrożenie w środowisku off i online. Działania wystartowały w połowie marca.
To kolejna kampania w portfolio H2O Creative, w której agencja efektywnie zmienia pozycjonowanie produktu na polskim rynku. Schweppes, przez lata kojarzony wyłącznie z jednym wariantem tonicu, od kilku sezonów stawia na podkreślenie różnorodności i soczystości owocowych smaków, dostępnych pod logiem marki. Tegoroczna kampanii pokazuje, że marka odpowiada na indywidualne preferencje każdego z nas i zapewnia intensywne doznania smakowe.
Zobacz również
Na potrzeby komunikacji agencja wykreowała tzw. Koło Smaku, które przewija się we wszystkich materiałach oraz kanałach. Dzięki kołu każdy konsument z łatwością może zidentyfikować, który z wariantów Schweppes najlepiej odpowie na jego potrzeby, bazując na uniwersalnych pojęciach smaku wytrawnego i delikatnie słodkiego oraz klasycznego i owocowego.
W ramach kampanii H2O Creative postawiło na skuteczny mix narzędzi off- i on-line. W formacie video, obok 8” billboardów sponsorskich w TV, pojawiły się także 30”: https://www.youtube.com/watch?v=vaVQ0tLXVNE na VOD oraz aż 7 wersji bumperów na kanale YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJMUnQWN-UDryN6vlK2va7klfSfpNFyBh
Elementy kampanijne pojawią się także w środowisku digitalowym oraz w social mediach, za które odpowiada zespół agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tradycyjnie już dla marki silny nacisk został postawiony na komunikację in-store. Różnorodne formaty materiałów POS, dostosowane do indywidualnych potrzeb punktów sprzedaży, mają za zadanie budować świadomość szerokiego range’u smaków, przede wszystkim soczystych i smakowitych owocowych wariantów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Działania dla Schweppes to kolejny projekt w portfolio agencji, w którym celem jest konsekwentne budowanie lub wzmocnienie pozycji marki na rynku. Po świetnych wynikach zeszłorocznej kampanii budującej świadomość, kontynuujemy wcześniej obrany kierunek. Po raz kolejny Klient zaufał efektywności komunikacji wielokanałowej, w której zasięgowa komunikacja instore i TV doskonale uzupełnia się z budowaniem zaangażowania w kanałach online Liczymy na to, że i tym razem wyniki sprzedażowe potwierdzą słuszność obranej przez nas strategii – podkreśla Michał Tomaszuk, CEO agencji.