Rusza kampania społeczna dla Zarządu Transportu Miejskiego stworzona przez Cape Morris

Czasem warto zrobić coś dla innych w dobrej sprawie. Szczególnie, kiedy sprawa dotyczy miejsca, z którego pochodzimy, w którym mieszkamy i pracujemy. Z takiego założenia wyszła agencja Cape Morris, proponując współpracę Zarządowi Transportu Miejskiego w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

Jej efektem stały się animowane spoty, które można już oglądać w stołecznej komunikacji miejskiej. Krótkie filmiki zwracają uwagę na trudności komunikacyjne, jakie w podróży spotykają osoby na wózkach.

ZTM już od dawna starało się przygotować kampanię promującą dobre praktyki w komunikacji, mając na uwadze problemy podróżnych, którzy mają trudności z korzystaniem z transportu miejskiego. Agencja Cape Morris zdecydowała się pro bono wesprzeć tę inicjatywę. Przygotowała koncept kreatywny, stworzyła scenariusze oraz zajęła się produkcją filmów.  Kampania będzie się odbywała pod hasłem „Ustąp, czyli problemy różnych podróżnych”.

Problemy osób poruszających się na wózkach inwalidzkich to dopiero pierwsza część kampanii. Kolejne będą mówiły o osobach z niepełnosprawnością ruchową, osobach niewidomych i kobietach w ciąży. Dowiemy się też jak bezpiecznie podróżować z dziećmi i wózkiem, dużym bagażem, zwierzętami, czy też rowerem. Wszystkie filmy będą miały formę lekkich animacji, w których krótki tekst przekaże, na co zwracać szczególną uwagę, by podróż przebiegła spokojnie i bezpiecznie.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj