„Sportowy ORLEN” to szeroko zakrojony program, którego celem jest zachęcenie najmłodszych do aktywnego trybu życia. Do tej pory spółka koncentrowała się na wsparciu mistrzów sportu, z czego nie rezygnuje, jednak jednocześnie zwiększa swoje zaangażowanie w sport dzieci i młodzieży. „Sportowy ORLEN” to pierwszy z całego cyklu projekt, wpisujący się w nową politykę sponsoringową koncernu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Program pomoże lokalnym klubom inwestować w rozwój, a w długofalowej perspektywie – zachęci coraz większą liczbę dzieci i młodzieży do aktywności fizycznej. W ramach zawartych umów sponsoringowych, kluby będą mogły przeznaczyć dofinansowanie m.in. na zakup sprzętu, wynajem obiektów sportowych, organizację turniejów i obozów treningowych, wynagrodzenie kadry trenerskiej i instruktorskiej czy zatrudnienie specjalistów, tj. fizjoterapeutów, dietetyków czy psychologów.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Zależy nam na wykreowaniu mody na sport wśród najmłodszych. Zdajemy sobie sprawę, że to niełatwe zadanie, dlatego tak ważne jest, aby oprócz wsparcia finansowego włączyć do aktywności także rodziców i opiekunów. Kampania „Sport to szkoła życia” ma ich do tego zachęcić. Polska plasuje się w niechlubnej czołówce krajów Europy pod względem liczby zwolnień z zajęć wychowania fizycznego, co przekłada się na stan zdrowia dzieci i młodzieży. ORLEN chce to zmienić – wyjaśnia Lidia Kołucka, Dyrektora Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W towarzyszącą Sportowemu ORLENOWI ogólnopolską kampanię społeczną „Sport to szkoła życia” koncern zaangażował mistrzów olimpijskich. Ambasadorami zostali złota medalistka we wspinaczce sportowej Aleksandra Mirosław, lekkoatletka i trzykrotna mistrzyni olimpijska w rzucie młotem Anita Włodarczyk oraz kapitan siatkarskiej reprezentacji Polski Bartosz Kurek.
Nabór do Sportowego ORLENU będzie prowadzony w dniach 7-31 października 2024 r.
Zdjęcia: mat. pras. (www.orlen.pl)
PS Kampania ORLEN z okazji igrzysk paralimpijskich w Paryżu
28 sierpnia 2024 roku w Paryżu wystartowały XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie. ORLEN, sponsor strategiczny Polskiego Komitetu Paralimpijskiego, wspólnie z Kanałem Sportowym i portalem Gazeta.pl rozpoczął na tę okoliczność specjalną kampanię informacyjną.