Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek.
Spotkania odbywają się regularnie od 2011 roku w Poznaniu i Warszawie. Uczestnicy przychodzą na nie, aby poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.
Zobacz również
„AUTHENTICITY to hasło oraz myśl przewodnia 7. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting. Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi którzy do nas dołączą, sprawdzimy czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications, agencji, która jest organizatorem wydarzenia.
Zarówno organizatorzy jaki i zaproszeni goście – dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański, podczas wydarzenia będą poszukiwać autentyczności w nagrodzonych canneńskimi lwami pracach. Będą poddawać je “testowi na autentyczność”, zastanawiać się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu. Wszystko to zostanie podlane sosem kreatywności – bo jak co roku w Cannes, głównym kryterium stosowanym przez Jurorów jest kreatywność.
Ze szczególna uwagą analizowane będą takie prace, jak Fearless Girl, Meet Graham, czy The Impossible Signing Session.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Organizatorem jest również Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja.
7. Cannes Lions Creative PR Meeting
Poznań: 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design
Prelegenci:
dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu.”
Przemysław Jędrowski – Dyrektor marketingu VOX
Patroni medialni wydarzenia w Poznaniu: Gazeta Wyborcza Poznań, epoznan.pl, WTK, Freshmag, Radio Afera
Warszawa: 17 października 2017, godz. 18:30; Marzyciele i Rzemieślnicy
Prelegenci:
Grzegorz Wierchowiec – Założyciel i Partner Zarządzający w Monitoring Kulturowy – www.monitoringkulturowy.pl
Tomasz Wygnański – Redaktor naczelny Media & Marketing Polska
Patroni medialni wydarzenia w Warszawie: Radio Kampus, Głos Mordoru
Patroni medialni: Marketing przy kawie, PRoto, Marketing w Praktyce, MMP Media i Marketing, Nowy Marketing
Partnerzy: AMS, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Marzyciele i Rzemieślnicy, Concordia Design, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, Wydział Nauk Społecznych UAM, School of Form, VOX, monitoringkulturowy.pl, marka Książęce