fot. Wojciech Radwański
Zapoczątkowany w 2019 roku projekt z kolejnymi edycjami zyskuje coraz większą popularność. Odsłaniając już ósmą edycję tego konceptu, można stwierdzić, że w świecie fotografii Streetmeetwarsaw stał się marką samą w sobie. Od początku główną ideą było, aby budować fotograficzną społeczność, która może się od siebie uczyć, wymieniać doświadczeniami, sprawdzić na wspólnym polu. Do tej pory w projekcie wzięło udział 24 ambasadorów z całej Polski i nie tylko, a na Instagramie – który stanowi główne narzędzie komunikacyjne – pod tagiem #streetmeetwarsaw zebrało się już ponad 12 tysięcy zdjęć.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Działania z topowymi fotografami z naszego kraju, takimi jak: Paweł Fabjański, Bartek Wieczorek, Kuba Dąbrowski, Kasia Milewska, Dorota Szulc, Daniel Jaroszek, Helena Bromboszcz, Yan Wasiuchnik czy Zulu Kuki, sprawiały, że poziom warsztatów, zarówno pod kątem merytorycznym jak i technicznym osiągał bardzo wysoki poziom. W tym roku kontynuując te założenia w rolę ambasadorów fotograficznych warsztatów wcieli się znakomita trójca.
Aleksandra Zaborowska to ekspertka w kategorii fotografii portretowej. Podczas swoich warsztatów skupi się na pracy fotografa z zawodowym modelem oraz zdradzi jak wywołać i znaleźć emocje w podążaniu za naturalnym efektem.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
fot. Aleksandra Zaborowska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Filip Blank jako specjalista fotografii motoryzacyjnej wprowadzi nas w swój świat, przeprowadzając uczestników przez wielowątkową historię operowania światłem.
fot. Filip Blank
Wojciech Radwański, laureat konkursów i twórca licznych wystaw powiązanych z fotografią lotniczą, podzieli się swoją wiedzą dotyczącą fotografowania z powietrza przy użyciu drona. Opowie o szukaniu niecodziennych perspektyw i ich nieoczywistym zastosowaniu.
fot. Wojciech Radwański
Przez cały miesiąc za pośrednictwem Instagrama trwać będzie konkurs. Wszyscy chętni mają za zadanie opublikować swoje najlepsze zdjęcie, dodając przy tym hasztag #streetmeetwarsaw. Jurorzy wybiorą 15 zwycięzców i ogłoszą werdykt 3 września. Wybrani uczestnicy zostaną podzieleni na trzy grupy i wezmą udział w całodniowych warsztatach.
Tegoroczna edycja Streetmeetwarsaw odbędzie się 10 września, równocześnie w dwóch lokacjach na warszawskim Żeraniu. W industrialnej przestrzeni kontenerowej oraz w hali, w której przed laty funkcjonowała słynna fabryka samochodów osobowych.
PS Potęga dziedzictwa – Puma x Porsche Legacy Turbo S
Duet sportowych gigantów ponownie łączy siły prezentując wyjątkową kolekcję. Oparty na dotychczasowym sukcesie kolaboracji obu marek, najnowszy drop PUMA x PORSCHE LEGACY TURBO S, przedstawia obraz ponadczasowego DNA Porsche.