Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry

„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Jest on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2022-01-17

To już czwarta odsłona spotów, w których bohaterowie realizują długie listy zakupów w Selgros. W klipie postawiono nacisk na prezentację bardzo szerokiej oferty, wysokiej jakości produktów dostępnych w sieci, przestronne wnętrza hal Selgros oraz możliwość uzyskania specjalnych rabatów dzięki korzystaniu z aplikacji. 

Emisja spotów zaplanowana jest na cały rok, a obejmować będzie telewizję oraz internet. W filmach występują znani z poprzednich reklam bohaterowie oraz pracownicy Selgros. Tegoroczna edycja kampanii zakłada emisję czterech spotów o długości 30 sekund, w których firma zaprezentuje swoją ofertę handlową.

Naszą specjalizacją jest mięso przygotowane na miejscu, owoce i warzywa przechowywane zawsze w chłodzie oraz świeże ryby i owoce morza. Od 25 lat w naszych halach oferujemy jeden z najszerszych asortymentów spożywczych i przemysłowych na rynku. Zachęcamy klientów do realizowania nawet najbardziej wyszukanej listy zakupów właśnie w naszej sieci  – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. 

Kampania będzie obecna w TV, VoD oraz kanałach Selgros. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Spacecamp, a za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią filmów zajął się Michał Gazda. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj