To już czwarta odsłona spotów, w których bohaterowie realizują długie listy zakupów w Selgros. W klipie postawiono nacisk na prezentację bardzo szerokiej oferty, wysokiej jakości produktów dostępnych w sieci, przestronne wnętrza hal Selgros oraz możliwość uzyskania specjalnych rabatów dzięki korzystaniu z aplikacji.
Emisja spotów zaplanowana jest na cały rok, a obejmować będzie telewizję oraz internet. W filmach występują znani z poprzednich reklam bohaterowie oraz pracownicy Selgros. Tegoroczna edycja kampanii zakłada emisję czterech spotów o długości 30 sekund, w których firma zaprezentuje swoją ofertę handlową.
Zobacz również
Naszą specjalizacją jest mięso przygotowane na miejscu, owoce i warzywa przechowywane zawsze w chłodzie oraz świeże ryby i owoce morza. Od 25 lat w naszych halach oferujemy jeden z najszerszych asortymentów spożywczych i przemysłowych na rynku. Zachęcamy klientów do realizowania nawet najbardziej wyszukanej listy zakupów właśnie w naszej sieci – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Kampania będzie obecna w TV, VoD oraz kanałach Selgros. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Spacecamp, a za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią filmów zajął się Michał Gazda. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach