[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to program akceleracyjny powstały dzięki zaangażowaniu GroupM. Akcelerator został stworzony na potrzeby szeroko rozumianego obszaru MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii. Istotą jego działania jest ukierunkowanie, rozwinięcie i wdrożenie produktów lub pomysłów dotyczących komunikacji marketingowej przy udziale ekspertów z branży reklamowej.
Parasol wiedzy ekspertów
Debiut projektu zawdzięczany jest GroupM oraz agencjom komunikacji marketingowej, które wchodzą w jej skład: Mindshare, Mediacom, Wavemaker oraz funduszowi KnowledgeHub. Przedstawiciele tych firm to członkowie komitetu organizacyjnego, którzy poprowadzą startupy przez proces akceleracji. Marcin Woźniak, Krzysztof Dębowski, Jarosław Pająk, Paulina Sobieszek, Grzegorz Smyka i Paweł Lewandowski są ekspertami i praktykami z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wykorzystując swoją wiedzę, wskażą firmom kierunek rozwoju, aby ich produkty były jeszcze bardziej dopasowane do oczekiwań Klientów agencji. Akcelerator prowadzi Bartosz Drozdowski jako CEO dedykowanej do tego zadania spółki Knowledge Hub Akcelerator.
Zobacz również
Największą wartością tego wyjątkowego akceleratora jest współpraca z wiodąca grupa mediową w Polsce. To unikatowa szansa dla młodych firm aby nie tylko móc przedstawić swoją ofertę topowym reklamodawcom w Polsce, ale dodatkowo aktywnie współpracować z potencjalnymi przyszłymi Klientami. Chcemy też aby esencją [m]spark był wkład mentorów oraz praktyków z branży, którzy codziennie pracują z Klientami na różnych polach reklamy digitalowej. Ponadto grono mentorów uświetnią specjaliści od strony klientów oraz takie nazwiska jak Barbara Sołtysińska, Artur Kurasiński, Michał Brański czy Katarzyna Dworzyńska. – mówi Bartosz Drozdowski, CEO Knowledge Hub Akcelerator Sp. z o.o.
Support biznesowy i finansowy
[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to nie tylko potężny zasób wiedzy, ale również wsparcie biznesowe i kapitałowe. Najlepiej przygotowany projekt ma szanse otrzymać nagrodę w wysokości 100 000 złotych, ale przede wszystkim wszyscy uczestnicy w czasie akceleracji mogą zweryfikować swoje modele biznesowe oraz dopasować się do realnych oczekiwań Klientów. W zakresie oferty, realizacji, monitoringu i raportowania. Oczywiście dla każdego startupu rozpoczęcie współpracy z Klientami reprezentowanymi przez agencje z GroupM to bardziej realna szansa na zdobycie kolejnego czy potencjalnego inwestora lub ekspansje zagraniczną.
Nasz program jest skrojony na miarę potrzeb startupów oraz małych i średnich firm z obszaru MarTech. To pierwsza tego typu polska inicjatywa, odpowiadająca na potrzeby rynku. Firmy, które przeszły akcelerację są przede wszystkim bardziej świadome branży, z łatwością rozwiązują napotkane problemy, wiedzą jak unikać błędów i rozwijać biznes. Dzięki połączeniu sił takich podmiotów jak GroupM, Mindshare, Mediacom, Wavemaker oraz KnowledgeHub stworzyliśmy unikalny pomost do współpracy firm z największymi Klientami na rynku – dodaje Jarosław Pająk, plista Director, odpowiedzialny za akcelerator z ramienia GroupM.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwsza edycja trwać będzie 7 tygodni, pomiędzy 7 maja a 22 czerwca 2018 roku. W tym czasie odbędą się sesje mentoringowe, szkoleniowe, a także indywidualne spotkania, w których dopracowywany będzie zgłoszony projekt. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie. Na zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia.