Przy okazji wszystkich wielkich turniejów, w których udział bierze reprezentacja Polski, kibice sami określają się mianem jej 12. zawodnika. Hasło to wykorzystała marka STS, czyniąc je głównym sloganem swojej mundialowej kampanii. Akcja skupiona jest właśnie na kibicach i zachęca ich do aktywnego wspierania kadry, podkreślając przy tym sprawczość i znaczenie tego wsparcia.
W pierwszej części kampanii, trwającej od 14 do 30 września, STS zbierze materiały zdjęciowe i wideo, na których piłkarscy fani pokażą, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone koszulkami reprezentacji Polski z podpisami zawodników, biletami na mecze kadry oraz bonusami na konto w STS. Następnie, z wyselekcjonowanych materiałów, w ramach drugiej części działań mundialowych powstanie i emitowany będzie spot video oraz kampania display.
Zobacz również
Kampania #12 zawodnik jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się zarówno na jej wyniki, jak i na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk, a mistrzostwa świata są okresem, kiedy okazji do tego jest naprawdę dużo – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer w STS.
Cała kampania mundialowa STS potrwa do końca MŚ w Katarze. Będzie wykorzystywać formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Działania te planowane są na listopad i pierwszą połowę grudnia. Poza digitalem, komunikacja obejmie aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Polscy kibice z pewnością po raz kolejny staną na wysokości zadania i w czasie mistrzostw świata w Katarze będą 12-tym zawodnikiem naszej reprezentacji. STS, jako oficjalny sponsor tej reprezentacji, nagradza ich za zaangażowanie. Chcemy oddać głos kibicom i pokazać, jak ważnym są ogniwem i jak ich wsparcie przekłada się na wyjątkową atmosferę wokół mistrzostw i samej reprezentacji – podsumowuje Paweł Rabantek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing