Kampania telewizyjna rozpoczęła się 17 sierpnia. W mediach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych pojawiły się spoty reklamowe. Vileda będzie promować Actifibre również w telewizjach internetowych, takich jak Ipla czy Player oraz na YouTube.
W ramach kampanii zasięgowej na największych portalach internetowych w Polsce pojawią się reklamy display, a poprzez GDN Vileda będzie pokazywać się również w mobilnych aplikacjach i serwisach oraz w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Spot reklamowy w zabawny sposób pokazuje uniwersalność ściereczki. Przy długim stole pojawiają się dzieci, kucharz, Bawarczycy a nawet niedźwiedź. - Spot różni się od innych reklam artykułów związanych z gospodarstwem domowym. Chcieliśmy pokazać, że Actifibre to ściereczka, która poradzi z każdym rodzajem zabrudzenia w każdej sytuacji. Dzięki innowacyjnej technologii udało nam się stworzyć produkt niezawodny, która doskonale czyści a jednocześnie pochłania i mokre zabrudzenia i wodę. Nasza reklama pokazuje, że Actifibre to mała rewolucja, która ułatwi sprzątanie w całym domu – mówi Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu firmy Vileda.
Reklamy trafią do co najmniej kilku milionów odbiorców. Jest to największa kampania mediowa w historii marki Vileda w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing