Rusza największa w historii kampania marki Vileda

Marka Vileda – światowy producent artykułów sprzątających, rozpoczyna największą w swojej historii kampanię mediową obejmującą zintegrowane działania w telewizji i Internecie. Przedmiotem kampanii jest innowacyjna technologicznie ściereczka Actifibre.
O autorze
1 min czytania 2015-08-18

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 17 sierpnia. W mediach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych pojawiły się spoty reklamowe. Vileda będzie promować Actifibre również w telewizjach internetowych, takich jak Ipla czy Player oraz na YouTube.

W ramach kampanii zasięgowej na największych portalach internetowych w Polsce pojawią się reklamy display, a poprzez GDN Vileda będzie pokazywać się również w mobilnych aplikacjach i serwisach oraz w mediach społecznościowych.

Spot reklamowy w zabawny sposób pokazuje uniwersalność ściereczki. Przy długim stole pojawiają się dzieci, kucharz, Bawarczycy a nawet niedźwiedź. ­- Spot różni się od innych reklam artykułów związanych z gospodarstwem domowym. Chcieliśmy pokazać, że Actifibre to ściereczka, która poradzi z każdym rodzajem zabrudzenia w każdej sytuacji. Dzięki innowacyjnej technologii udało nam się stworzyć produkt niezawodny, która doskonale czyści a jednocześnie pochłania i mokre zabrudzenia i wodę. Nasza reklama pokazuje, że Actifibre to mała rewolucja, która ułatwi sprzątanie w całym domu – mówi Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu firmy Vileda.

Reklamy trafią do co najmniej kilku milionów odbiorców. Jest to największa kampania mediowa w historii marki Vileda w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing