W nowej kampanii wykorzystywane będą spoty reklamowe przedstawiające te same modelki i modeli co w działaniach wiosennych, ale tym razem w letniej scenerii wakacyjnego domu, nadmorskiej promenady czy też plaży. W komunikacji marka CCC chce nawiązać do zbliżającego się lata i wakacji.
Również w salonach zmienione zostaną grafiki reklamowe oraz materiały witrynowe z wiosennych na letnie.
Zobacz również
Konsekwentnie stosowana jest modułowa forma kampanii, wyrażająca się w letnich wersjach haseł, kobiecych manifestów: „Idę obudzić świat”, „Idę z Tobą”, „Idę, bo mam moc” oraz finałowe „Idę po więcej”.
Silna kampania prowadzona będzie od 21 kwietnia przez ponad 6 tygodni w formie 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
Podobnie jak w kampanii wiosennej, obecnie w kampanii letniej używane będą dwie wersje spotów 30”: z manifestami marki CCC, z prezentacją cen produktów oraz skróty 15”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W Polsce kampania realizowana będzie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat, dużej liczbie stacji tematycznych oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City, Helios i sieci reklamowej Kinads.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aktywność będzie mocno wspierana również kampanią w internecie: na głównych wizerunkowych kobiecych portalach oraz w social mediach: Facebook, Instagram, YouTube.
Letnia komunikacja CCC razem z wiosennymi działaniami stanowi najdłuższą i najsilniejszą kampanię w historii marki.
Autorem koncepcji komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja Change Serviceplan, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, za zdjęcia – Łukasz Ziętek, za stylizacje Marta Kalinowska i Olga Piekarska, a za produkcję – studio filmowe Lemon.
Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację działań internetowych, kampanię internetową w Polsce i działania w social mediach odpowiada agencja OS3.