W konsekwencji ogromnego sukcesu pierwszych własnych produkcji player.pl, Grupa TVN robi kolejny krok w poszerzaniu swoich kompetencji w zakresie produkcji digitalowych i tworzenia treści dopasowanych do większości kanałów dystrybucji. W ciągu najbliższego roku TVN Emotion Studio wyprodukuje ponad 100 godzin materiału, na który złoży się między innymi 6 własnych produkcji player.pl, a wśród nich serial dokumentalny „(L)egenda”.
Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce powiedział: „Stworzenie studia kreatywno-produkcyjnego stanowi naszą odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie użytkowników platform online na jakościowe produkcje video. Dzięki tej decyzji będziemy w jeszcze skuteczniejszy sposób angażować widzów oferując im doskonałe, zróżnicowane rodzime produkcje, których poszukują na platformie player.pl. Jednocześnie dzięki działalności TVN Emotion Studio zapewnimy klientom pełną obsługę w obszarze serwisów społecznościowych, znacznie poszerzając kompetencje Grupy TVN w tym zakresie”.
Zobacz również
Prezesem TVN Emotion Studio został Piotr Namura-Ochalski, związany z Grupą TVN od 14 lat. Piotr Namura-Ochalski pracował wcześniej w dziale Programmingu stacji, współtworzył player.pl oraz zarządzał środowiskiem on-line Grupy TVN.
Dyrektorem kreatywnym TVN Emotion Studio został Radek Kotapka – do tej pory związany z agencjami reklamowymi, nagrodzony podczas wielu festiwali kreatywnych m.in. Cannes Lions, Epica, Effie. Ostatnio zajmował stanowisko Executive Creative Director w Young & Rubicam, pracował również w agencjach reklamowych, takich jak Saatchi&Saatchi, Saatchi&Saatchi Buenos Aires, 180heartbeats + Jung von Matt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]