Rusza ogólnopolska akcja „Nutella Kocha Polskę”

O autorze
3 min czytania 2021-08-02

Dzięki akcji, kupując dedykowany słoik kremu Nutella możemy jednocześnie odkryć 16 wyjątkowych miejsc w Polsce. Wszystkie te miejsca zostały wybrane we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym, ale 16 lokalizacji to dopiero początek. Zgłoś własne ulubione miejsce w Polsce i wygrywaj nagrody! Możesz też zamówić pamiątkowe etykiety ze zdjęciem z Twojego ulubionego miejsca w kraju, a Nutella dostarczy je bezpłatnie prosto pod Twoje drzwi.


Nutella poprzez akcję „Nutella Kocha Polskę” pragnie zachęcić konsumentów do znalezienia chwili, by się zatrzymać w swoim codziennym pędzie i odkryć piękno, które nas otacza. Nutella chce przypomnieć, że Polska ma wiele do zaoferowania. Setki kilometrów pięknych plaż, morze, góry z zapierającymi dech pejzażami, wstęgi przepływających przez cały kraj rzek czy tysiące malowniczych jezior i urokliwych miejscowości – to wszystko znajdziemy w Polsce. Nutella pokochała Polskę już dawno. Grupa Ferrero, właściciel marki Nutella, rozpoczęła tu swoją działalność prawie 30 lat temu (w 1992 roku) i wybudowała nowoczesną fabrykę w Belsku Dużym koło Grójca, która jest trzecim co do wielkości zakładem produkcyjnym Ferrero na świecie, a produkty tu wyprodukowane trafiają do prawie 100 krajów na wszystkich pięciu kontynentach.

Wszyscy lubimy wakacje i wakacyjne podróże – odpoczywamy, poznajemy nowe miejsca, dlatego Nutella we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym (PTTK) stworzyła mapę wyjątkowych, wartych odwiedzenia polskich lokalizacji. Dzięki kodom QR znajdującym się na etykietach dużych słoików Nutelli (600g) będziemy mogli odkryć ciekawostki dotyczące 16 wybranych miejsc, a także nietuzinkowe propozycje spędzenia wolnego czasu. Akcja będzie trwać od 2 sierpnia do 30 września 2021 roku. Ale to nie wszystko, każdy może dodać do mapy swoje ulubione miejsce, opisać lokalne atrakcje i wygrać wakacyjne nagrody.

Jeśli masz już wspomniany promocyjny słoik kremu Nutella koniecznie zeskanuj znajdujący się na etykiecie kody QR. Dzięki temu dostaniesz się do znajdującej się na www.nutella.pl biblioteki 16 filmowych przewodników po prezentowanych na etykietach wyjątkowych miejscach w Polsce oraz mapy z reklamowych filmów kremu. Przewodniki to nie tylko 16 inspirujących miejsc wartych odwiedzenia, ale także krótkie listy ciekawostek i propozycji oryginalnego spędzenia czasu w regionie. Na naszych etykietach oraz w filmowych przewodnikach znalazły się: Kazimierz Dolny, Sandomierz, Wrocław, Sopot, Tczew, Jezioro Solińskie, Trzęsacz, Narew, Góry Stołowe, Biebrza, Hel, Woliński Park Narodowy, Chełmno, Hala Gąsiennicowa, Szczecin i Cieszyn.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pandemiczna rzeczywistość ograniczyła możliwości podróżowania, większość z nas zrezygnowała z  wyjazdów zagranicznych i postawiła na wakacje w kraju. Postanowiliśmy więc zorganizować akcję, dzięki której miłośnicy kremu Nutella będą mogli poznać piękne miejsca w Polsce. Opracowane wspólnie z PTTK atrakcje turystyczne pozwolą nam odkryć tajemnicze zakątki Polski – mówi Beata Dziekanowska z Ferrero.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– 16 wybranych przez nas wspólnie z PTTK miejsc to zaledwie początek i inspiracja dla fanów kremu Nutella do odkrywania i zgłaszania do nas za pośrednictwem naszej strony internetowej wyjątkowych miejsc. Stwórzmy razem unikalną mapę polskich atrakcji – dodaje Łukasz Sasin z Ferrero.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Odkryj tajemnice podziemnej trasy turystycznej Sandomierza, dowiedz się dlaczego kogut jest symbolem Kazimierza, zobacz latarnika przy pracy we Wrocławiu, poznaj Sopot od strony rybackiej przystani, odkryj cuda techniki na miarę wieży Eiffla w Tczewie, spróbuj bieszczadzkich Proziaków nad Soliną, poznaj legendę o Zielenicy w Trzęsaczu, zobacz, gdzie nad Narwią kręcono „Opowieści z Narnii”, a jeśli się odważysz – pokonaj skalny labirynt Gór Stołowych. Ale to nie wszystko! Zachęcamy również do zawędrowania do geograficznego centrum Europy i wypatrzenia 297 gatunków ptaków nad Biebrzą, obejrzenia największej w Polsce drewnianej rzeźby na Helu, sprawdzenia jak żyli Słowianie i Wikingowie ponad tysiąc lat temu w okolicach Wolińskiego Parku Narodowego, zwiedzenia najdłuższych w Europie murów miejskich w Chełmnie oraz cieszyńskiej Wenecji w Cieszynie. Na koniec pora sprawdzić, jak daleko do morza ma Szczecin i wysłuchać koncertu w wyjątkowym budynku Filharmonii Szczecińskiej oraz zachwycić się zapierającym dech w piersiach widokiem na Tatry z Hali Gąsienicowej.

Podsumowując, w ramach akcji „Nutella kocha Polskę” poznamy wyjątkowe, a nie zawsze szeroko znane, miejsca warte odwiedzenia, będziemy mieli możliwość zgłosić swoje ulubione miejsca i razem z kremem Nutella stworzyć wyjątkową mapę atrakcji w Polsce, a na deser zamówić w kreatorze etykiet na www.nutella.pl swoje własne pamiątkowe etykiety z ulubionego miejsca w kraju, które zostaną wydrukowane i dostarczone na wskazany adres na koszt producenta kremu Nutella. Od 1 sierpnia szukaj w sklepach promocyjnych opakowań z limitowanej edycji Nutella kocha Polskę.