– Badania przeprowadzone przez G DATA Security Labs wykazały, że każdego dnia w Internecie pojawia się ponad 27 000 nowych zagrożeń, czyli jedno średnio co 3,2 sekundy! Gry „Błękitny wieloryb”, „Wróżka Ognia”, ale także wirusy „WannaCry”, czy „Petya” – to tylko nieliczne z nich – mówi Robert Dziemianko z G DATA. – Akcja „Klikaj bezpiecznie” jest odpowiedzią na pojawiające się niebezpieczeństwa. Do projektu zaprosiliśmy wielu fachowców, nawiązaliśmy także współpracę z czołowymi serwisami parentingowymi, dzięki której zapewnimy rodzicom dostęp do wiedzy, jakiej poszukują – dodaje ekspert z G DATA.
W ramach akcji G DATA nawiązała współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę (dawną Fundacją Dzieci Niczyje) oraz Fundacją Familijny Poznań, które stały się partnerem merytorycznym. Medialne wsparcie działań związanych z inicjatywą „Klikaj bezpiecznie” zapewnią portale parentingowe. Uzupełnieniem akcji jest kampania reklamowa prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz liczne konkursy.
Zobacz również
– G DATA od wielu lat w swojej strategii uwzględnia działania z zakresu CSR – mówi Łukasz Nowatkowski, Dyrektor IT w G DATA. – Na każdym etapie rozwoju firmy pamiętaliśmy, że oprócz kwestii czysto biznesowych, trzeba, ale przede wszystkim warto, stawiać również na kwestie społeczne. Traktujemy to poniekąd jako konieczność wynikającą z prowadzonej przez nas działalności. Obserwujemy otaczającą firmę rzeczywistość i widzimy, że społeczeństwo faktycznie zainteresowane jest edukacją z zakresu bezpiecznego korzystania z internetu – tłumaczy Nowatkowski.
Głównym kanałem komunikacji, łączącym wszystkie działania i wspierającym wymianę informacji jest blog: www.klikajbezpiecznie.pl. To właśnie tam będzie można znaleźć najnowsze komunikaty, porady dotyczące bezpieczeństwa w internecie, komentarze ekspertów, czy informacje o konkursach.
Materiały udostępniane w social mediach promowane będą hasztagiem #klikajbezpiecznie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing