Ścieżki marki Lavazza i tenisa przecięły się w 2011 roku w Londynie. Od tego czasu firma kontynuuje szerzenie włoskiej tradycji picia kawy na najbardziej prestiżowych imprezach tenisowych na całym świecie – Wimbledon, Roland Garros, US Open i Australian Open.
W ogólnopolskiej loterii marka nawiązuje do turnieju Roland-Garros, którego jest sponsorem i oferuje uczestnikom aktywacji wyjątkowe, paryskie doświadczenie. Trzech zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi spędzi cztery dni w stolicy Francji. Lavazza zagwarantuje zwycięzcom mocno powiązany z kortami tenisowymi paryski experience, w aromacie włoskiej kawy. Nagrodami drugiego i trzeciego stopnia są zestawy gadżetów Roland-Garros oraz zestawy kaw i kubków Lavazza & Roland-Garros.
Zobacz również
Aby wziąć udział w losowaniu, uczestnicy muszą zakupić dwie różne kawy Lavazza i zarejestrować paragon na stronie zaserwujparyz.pl. Mogą to zrobić do 5 czerwca 2022 roku. Dodatkowym wyróżnikiem aktywacji jest niestandardowy mechanizm, który wykorzystuje natywne funkcje telefonu i dodatkowo uatrakcyjnia cały proces wyłonienia zwycięzcy. Aby dowiedzieć się, czy wygrałeś, potrząśnij telefonem. Spowoduje to rozsypanie się ziaren na boki i ujawnienie informacji o wygranej lub jej braku.
Agencja NAV odpowiada za koncepcję, mechanizm, dobór nagród (w tym zaplanowanie wyjazdów do Paryża). Agencja odpowiada również za kompleksową obsługę prawną i finansową loterii, development strony oraz kreację POSM.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]