Rusza pierwsza edycja E-commerce espresso

E-commerce rośnie w siłę, co wiąże się z szansami jak i wyzwaniami dla przedsiębiorców stawiających na e-commerce. Jak wyróżnić się w czerwonym oceanie konkurencji, na jakie narzędzia digital marketingu postawić, czym się inspirować lub przeciwnie – jak wystrzec się najpopularniejszych błędów?
O autorze
1 min czytania 2022-05-13

Już w dniach 23–27.05 (od poniedziałku do piątku) swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie marketingu internetowego dla sklepów internetowych podzielą się bezpłatnie się specjaliści i specjalistki z agencji Niebieski Lis. 

Jeden tydzień – pięć dobrych prezentacji. E-commerce espresso to mocna dawka wiedzy i inspiracji podana w przystępnej formie 30–minutowych transmisji live. Podczas pierwszej edycji koncentrujemy się na zagadnieniach związanych ze skutecznym digital marketingiem w sklepie online – podaje Angelika Dąbek, koordynatorka projektu i head of content w Niebieskim Lisie. 

Harmonogram wydarzenia: 

→ poniedziałek, 23.05.: Jak pisać ciekawie o odkurzaczu, czyli creative writing w praktyce Daria Bahlai, Digital communication specialist 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

→ wtorek, 24.05: Kampanie Google Ads w e-commerce – czy człowiek jest jeszcze potrzebny? Marek Palutkiewicz, Performance specialist 

→ środa, 25.05: 6 błędów, przez które tracisz przychody z e–mail marketingu w e–commerce Martyna Poniatowska, Performance specialist 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

→ czwartek, 26.05: IG Reels – sprzedażowy potencjał w pięknych kadrach. Angelika Dąbek, Head of content 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

→ piątek, 27.05: Live commerce – sprzedaż partyzancka czy kanał przyszłości? Wiktor Pohorecki, Social media specialist 

Start każdego wystąpienia został zaplanowany na godzinę 11:00. Prelekcje odbędą się w formie live na stronie FB agencji Niebieski Lis – dostęp do każdej z nich będzie bezpłatny. Bieżące informacje można śledzić na stronie eventu na Facebooku.