Marka NEWHOMERS specjalizować się będzie w tworzeniu wciągających treści audio. Będzie łączyć autorów, słuchaczy i brandy. Twórcami firmy są: pisarze i podcasterzy Juliusz Strachota i Jakub Żulczyk, agentka literacka Monika Regulska oraz Karolina Chojnowska, specjalistka od digitalu i influencer marketingu. Inwestorem NEWHOMERS jest Nieagencja.
– Zauważyliśmy, że na rynku reklamowym brakuje podmiotu, który umiałby tworzyć prawdziwie wciągające historie. A biznes potrzebuje ich jak tlenu. Powinni je pisać i realizować najlepsi twórcy. U nas tacy są i to grono będzie się powiększać. Dzięki nam marki będą mogły tworzyć naprawdę angażujące podcasty – branded superstories – mówi Marcin Żukowski, członek zarządu NEWHOMERS oraz Nieagencji, która jest strategicznym inwestorem nowej marki.
Zobacz również
– Zależy nam na autorach i autorkach. Chcemy, aby najlepsi przedostali się do tego medium, bo ludzie chcą słuchać naprawdę wciągających opowieści i rozmów. Nie chcę być niewolnikiem podcastów robionych przez ludzi, których głównym atutem są zasięgi. Widzę ogromny potencjał w tym, że marki partnerują opowieściom tworzonym przez najzdolniejszych twórców i w efekcie słuchacze dostają mnóstwo frajdy – mówi pomysłodawca marki Juliusz Strachota.
– W NEWHOMERS mamy doświadczenie w różnych formach narracji – literaturze, podcastach, serialach. To pozwala nam budować opowieść, którą można pokazać w różnych mediach. Bo to opowieść, narracja, a nie medium jest kluczem – dodaje Jakub Żulczyk, pisarz, podcaster i wspólnik NEWHOMERS.
– Mamy świetne kontakty z absolutnie topowymi autorami w Polsce. Dlatego też będziemy tworzyć autorskie, unikalne treści. Naszą pierwszą premierą będzie podcast ukraińskiego pisarza Ivana Davydenki, który zadebiutuje w trzecim kwartale – uzupełnia Monika Regulska, agentka literacka i wspólniczka NEWHOMERS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Mam poczucie, że jesteśmy nową jakością na rynku. Nie jesteśmy konkurencją dla wydawców, agencji czy innych firm mających w swoim portfolio produkcję podcastów. Wkładamy nogę między drzwi i staramy się nawiązywać współpracę tam, gdzie duża część osób nie widzi na nią szans. Będziemy wyszukiwać najlepszych autorów, tworzyć scenariusze, doradzać, ale też produkować podcasty od A do Z. Widzimy w tym ogromny potencjał, który będziemy konsekwentnie w NEWHOMERS rozwijać – dodaje Karolina Chojnowska, która w firmie zajmuje się koordynacją produkcji oraz zarządzaniem projektami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Już jesteśmy w trakcie prac nad pierwszymi produkcjami. Mogę już zdradzić, że w przyszłym roku pojawi się autorski podcast Jakuba Żulczyka – mówi Juliusz Strachota.
Więcej informacji: www.newhomers.pl