Wydarzenie poprowadzone będzie przez ekspertów z Agencji UX Symetria, która współtworzyła program Certyfikatu i jest jedynym przedstawicielem UX-PM w Polsce.
Zobacz również
Certyfikat UX-PM opracowało 13 ekspertów UX Alliance – pierwszej, globalnej sieci agencji User Experience. 15 miesięcy pracy w 5 krajach na 3 kontynentach zaowocowało stworzeniem trzypoziomowej certyfikacji przygotowującej do kompleksowego zarządzania metodami UX w firmach. Uczestnicy w trakcie sesji teoretycznych i praktycznych nauczą się wykorzystania narzędzi UX na każdym etapie realizacji projektu, począwszy od określenia celu biznesowego, poprzez planowanie zasobów, a skończywszy na tworzeniu i implementacji nowego rozwiązania.
Program certyfikatu stworzony został z myślą o Project i Product Managerach oraz osobach, które chcą zwiększyć jakość rozwijanych produktów i usług. W ramach trzech poziomów UX-PM uczestnicy dowiadują się kiedy i jakie działania UX podejmować, jak odpowiednio nimi zarządzać oraz jak zmierzyć ich skuteczność. Wśród poruszanych tematów będą m.in. planowanie i budżetowanie prac UX, włączanie podejścia UX do projektu, narzędzia ułatwiające koordynację działań i ocenę ich wykonania, przebieg podstawowych metod UX (w tym prezentacja sesji badawczych) rozpoznawanie problemów użyteczności oraz definiowanie wskaźników UX.
Cyfrowa transformacja daje firmom wielkie możliwości, niemniej jest również wymagająca. Aktualnie rozwijane jest wiele produktów i usług cyfrowych; każdy posiada własne cele, pochodzące od różnych departamentów i interesariuszy. Często obserwujemy, że pomiędzy wymaganiami biznesowymi a produkcją rozwiązania ginie niezwykle istotny element, jakim jest perspektywa użytkownika. W rezultacie nasz produkt może okazać się bezużyteczny. – mówi Wojtek Chojnacki – współtwórca Certyfikatu UX-PM, Strategy & Development Leader, Agencja UX Symetria.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Premierowa sesja certyfikacyjna
UX-PM Level 1 odbędzie się 9-10 kwietnia w Warszawie i zrealizowany będzie w małej, warsztatowej grupie maksymalnie 10 osób. Zapisy ruszają 5 marca, więcej informacji pod adresem ux-pm.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing