Na trzecią odsłonę „Suzuki Show” składają się filmy, które będą prezentowane na stronie www.suzuki.pl, na kanale YouTube Suzuki Polska oraz w social mediach. W filmie „Legendy” ambasadorowie marki – dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas ruszają w podróż hybrydową Suzuki Vitarą i legendarnym autem terenowym Suzuki Jimny, by w swoim stylu, czyli z dużą dawką humoru opowiedzieć o ich zaletach.
Z kolei film „Sport” obrazuje, co łączy hybrydy Suzuki i dyscypliny, które marka „napędza”.
Zobacz również
„Suzuki Show” jest pierwszą polską kampanią marki Suzuki w Polsce. Nazwa konceptu nawiązuje do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale przede wszystkim z udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Pierwsze dwie odsłony „Suzuki Show” mocno wybrzmiały na rynku, wpływając na dynamikę sprzedaży marki. Kampania została zgłoszona do konkursu Effie Awards Poland, którego wyniki będą znane w październiku.
Za koncept kreatywny reklam odpowiada Suzuki wraz z agencją Communication Unlimited, za produkcję filmów Selfish3, a zakup mediów Value Media.
Communication Unlimited w ramach strategii marki od 8 lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing