Od prostej zabawy na lokalnych festynach, po wielokanałowe aktywacje z milionową pulą nagród – w ostatnich dziesięcioleciach loterie przeszły prawdziwą rewolucję, jednak wciąż pozostają jednym najbardziej efektywnych narzędzi wspierających sprzedaż. Do grona marek, które zdecydowały się na uruchomienie loterii dołączył właśnie Empik. To jedna z wielu aktywacji prosprzedażowych, jakie firma organizuje w salonach stacjonarnych i online przez cały rok.
Nieustannie obserwujemy rynek i wdrażamy nowe formaty marketingowo-sprzedażowe, które odpowiadają na potrzeby klientów. Naszą wiosenną loterię oparliśmy na prostych i przejrzystych zasadach, a jednocześnie zaoferowaliśmy obszerną pulę nagród z różnych kategorii produktowych. Do udziału zapraszamy wszystkie osoby dokonujące zakupów w naszych sklepach i na Empik.com. Nasi stali klienci – członkowie Empik Premium i użytkownicy aplikacji Empik – mogą liczyć na dodatkowe korzyści z udziału i zwiększyć swoją pulę nawet do czterech dodatkowych losów, co podnosi ich szanse na wygraną – komentuje Joanna Król-Kielar, brand & trade activation manager.
Zobacz również
Aby wziąć udział w loterii należy zrobić zakupy za min. 50 zł w Empiku (w salonach stacjonarnych, sklepach Papiernik by Empik, platformie Empik.com czy w serwisie Empik Foto), a zachowany dowód zakupu zarejestrować w aplikacji Empik lub na dedykowanej stronie Empik.com/loteria. Każde kolejne wydane 50 zł zwiększa szansę na wygraną i powiększa pulę losów danego uczestnika. Na dodatkowe korzyści mogą liczyć użytkownicy Empik Premium – każdy zgłoszony przez nich los zostanie automatycznie podwojony. Podobne zasady dotyczą rejestracji zakupów poprzez aplikację Empik – osobom, które wybiorą ten kanał także zostaną przyznane dwa dodatkowe losy.
Ponad 100 nagród rzeczowych w puli
Nagrodą główną w trwającej równo 30 dni loterii jest elektryczny Fiat 500 (RED). Model ten został zaprojektowany w wyniku współpracy marki Fiat z organizacją pomocową (RED), a jego sprzedaż wspiera działania na rzecz walki z pandemiami.
W ramach losowań tygodniowych, uczestnicy mają szansę na zdobycie ponad 100 nagród rzeczowych z kategorii takich jak elektronika, AGD, sport, kosmetyki, zabawki czy podróże. W puli znajdują się m.in.: skuter Yamaha, vouchery na wycieczki z biurem podróży Itaka, aparaty Instax, zegarki sportowe Fitbit, ekspresy do kawy oraz zestawy garnków i patelni marki Smeg, hulajnogi marki Spokey, projektory, słuchawki bezprzewodowe, zestawy klocków Lego, roczne zapasy kosmetyków marki Tołpa, czytniki e-booków oraz karty podarunkowe do wykorzystania w sklepach Empik i Empik Foto.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nagrody gwarantowane dla wszystkich
Każdy uczestnik loterii, bez względu na wynik losowania, może liczyć na nagrodę gwarantowaną. Do wszystkich osób rejestrujących paragony trafią kody na 30-dniowy dostęp do aplikacji Empik Go i Empik Music. Dzięki temu będą mogli korzystać z bazy 90 000 tysięcy audiobooków, e-booków, podcastów czy seriali audio oraz milionów utworów muzycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozbudowany media mix
Loterii towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa. Od początku kwietnia emitowany jest spot telewizyjny, a w ramach aktywacji OOH na tyłach autobusów miejskich pojawiły się specjalne banery reklamowe. Działania obejmują również internet, w tym digital programmatic, performance oraz komunikację direct, content marketing i social media – Facebook, Instagram i TikTok marki Empik. Za zakup kampanii TV i OOH odpowiedzialna jest agencja Carat.
Szczegóły akcji dostępne są na stronie Empik.com/loteria.