…etapach ścieżek zakupowych.
Za tworzenie i jakość treści o różnorodnej formie na potrzeby strategii komunikacji marek odpowiadają stratedzy kontentu dedykowani poszczególnym obszarom tematycznym GWP min. styl życia, motoryzacja, technologie, biznes i finanse, kulinaria, turystyka. Twórcami kontentu są również dziennikarze i redaktorzy z Wirtualnej Polski, jak i zewnętrzni autorzy, influencerzy, blogerzy oraz eksperci rynkowi z którymi współpracuje WP brand studio.
Zobacz również
Nasz zespół to nie tylko pasjonaci ale też osoby z wieloletnim doświadczeniem nie tylko reporterskim i dziennikarskim ale również marketingowym. Posiadamy solidne know-how i pionierskie na polskim rynku struktury. Oprócz strategów kontentu, product managerów, copywriterów i grafików współpracujemy z doświadczonymi twórcami treści, dziennikarzami i influencerami. Stawiamy na nowoczesny storytelling – przez treści natywne, wideo i inne formy contentu oraz ich skuteczną dystrybucję z powodzeniem osiągamy założone KPI naszych klientów – mówi Łukasz Szymański, Dyrektor WP brand studio.
WP brand studio oferuje kompleksowe rozwiązania dla marek od strategii content marketingowych opartych o nowoczesny storytelling przez natywne formaty reklamowe dopasowane do poszczególnych branż i etapów ścieżki zakupowej aż do produkcji i dystrybucji treści do odbiorców. Kampanie realizowane przez WP brand studio mają napędzać dzisiejszą komunikację marek z odbiorcami, pogłębiać ich interakcję, m.in. dzięki wysokiej jakości treściom, nowatorskim narzędziom Big Data, szerokim możliwościom dystrybucji (online, TV, radio internetowe) umożliwiającym wysokie zasięgi . W skład portfolio WP brand studio wchodzi przeszło 20 formatów natywnych i content marketingowych, dopasowanych do poszczególnych branż naszych klientów.
Grupa WP jest nowoczesnym wydawcą, który cały czas uważnie obserwuje trendy i dynamicznie adaptuje swoją ofertę do potrzeb rynku. Content Marketing, reklama natywna czy influencer marketing to rozwiązania, o których skuteczności mówi wysokie zainteresowanie marketerów w Polsce i na świecie oraz potwierdzają nasze liczne realizacje dla klientów. W samym 2017 roku zrealizowaliśmy już ponad 200 projektów kontentowych i około 100 projektów, w których trzonem strategii stanowi content marketing. – dodaje Szymański.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za WP brand studio w strukturach Grupy Wirtualna Polska odpowiada Łukasz Szymański, dyrektor WP brand studio. Posiada on wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu w struktury wydawców natywnych form przekazu oraz rozwiązań z zakresu content marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing