Będą to studia podyplomowe adresowane do specjalistów zajmujących się marketingiem innowacyjnym i komunikacją niestandardową oraz sportami ekstremalnymi. Studia skierowane są także do sportowców oraz fanów ekstremalnych dyscyplin. Partnerem strategicznym studiów został Runmageddon – cykl najbardziej ekstremalnych biegów przeszkodowo-terenowych w Europie. Wśród prowadzących zajęcia znajdą się także eksperci Runmageddonu – Jaro Bieniecki i Grzegorz Kita.
Słuchacze studiów poznają sposoby zarządzania komunikacją sportów ekstremalnych oraz budowania wizerunku marek opartych o ekstremalne zmagania sportowe. Eksperci zaprezentują najlepsze praktyki w tym obszarze bazując na projektach realizowanych w Polsce oraz na świecie. Szczegółowo zostaną omówione również zasady tworzenia strategii marketingowych a także działań w mediach społecznościowych. Program studiów urozmaicają liczne warsztaty, dzięki którym uczestnicy będą mogli poznać również praktyczną stronę opracowywania contentu czy realizacji działań ze sponsorami.
Zobacz również
„Widzimy jak rośnie popularność sportów ekstremalnych, stąd wniosek, iż naturalna staje się potrzeba fachowego podejścia do tematu komunikowania oraz kreacji treści związanych z wyczynami sportowymi tego rodzaju. Nasze studia to mieszanka praktyki i teorii opartej o doświadczenia fachowców najwyższej klasy. Tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że łączymy siły z tak świetnym partnerem jakim jest Runmaggedon, który doskonale pokazuje jak możemy popularyzować sporty, które daleko wykraczają poza strefę komfortu” – mówi Michał Leksiński, kierownik i pomysłodawca studiów Marketing sportów ekstremalnych w Collegium Civitas.
Zajęcia poprowadzą znani eksperci, m.in. Anna Czerniecka-Kotowska, Head of Communications w Red Bull Polska, Jaro Bieniecki, prezes Runmageddonu, podróżniczka Monika Witkowska, Grzegorz Kita, Prezes Sport Management Polska i współwłaściciel Runmageddonu, Mariusz Pleban, szef agencji Public Relations MultiCommunications, himalaista i członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu Paweł Michalski oraz Robert Jałocha, dziennikarz TVN.
„Marketing sportów ekstremalnych to kierunek studiów o bardzo szerokim zakresie oddziaływania, będący tak naprawdę ofertą dla innowatorów. To propozycja dla osób poszukujących wiedzy na temat unikalnych, niestandardowych form reklamy, nowoczesnych sposobów komunikacji czy tworzenia pionierskich projektów marketingowych. To oferta dla osób chcących myśleć nieszablonowo, poszerzać swoje horyzonty, tworzyć koncepcje oryginalne i wyjątkowe. Tego będzie można się nauczyć analizując chociażby pionierskie i innowacyjne strategie Red Bulla, budowany od podstaw sukces rynkowy Runmageddonu czy siłę i potencjał komunikacyjny wypraw ekstremalnych” – mówi Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska i współwłaściciel Runmageddonu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kierownikiem i pomysłodawcą studiów Marketing sportów ekstremalnych jest Michał Leksiński, ekspert ds. komunikacji projektu „Polski Himalaizm Zimowy”. Manager projektu „Narodowa Zimowa Wyprawa na K2”. Podróżnik. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu „7 Happy Summits” – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły dotyczące studiów dostępne są na stronie.