Ruszają testy nowego narzędzia dla commerce: E-biznes Menedżer

E-Biznes Menedżer kierowany jest do sektora MSP, w szczególności do firm rodzinnych i zatrudniających do 10 lub więcej pracowników – które chcą lepiej zarządzać swoją sprzedażą.
O autorze
0 min czytania 2013-06-28

Zapraszamy do testów nowego systemu dla przedsiębiorców E-Biznes Menedżer. Testy dla pierwszych 30 osób pozwolą na korzystanie z pełnej funkcjonalności serwisu przez 90 dni. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie: www.ebiznesmenedzer.pl .

Główne cechy E-Biznes Menedżera to:

  • Obsługa zamówień.
  • Zarządzanie magazynem produktów.
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży.
  • API.

E-Biznes Menedżer zbudowany jest modułowo, dzięki takiemu rozwiązaniu można go dostosować indywidualnie do potrzeb firmy. W ten sposób opłata abonamentowa obejmuje tylko te elementy które rzeczywiście są wykorzystywane w działalności firmy. Bez dodatkowych kosztów.

Tworzone są moduły i pluginy do najbardziej popularnych systemów sklepowych jak: iStore, Presta, Click Shop i Shoper.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podsumowując, E-Biznes Menadżer to: skalowalność biznesu, oszczędność czasu pracy Ciebie i Twoich pracowników, oszczędność pieniędzy, zarządzanie sprzedażą z jednego pulpitu, automatyzacja procesu sprzedaży, dostępność i praca zdalna, bezpieczeństwo i przyjazny interfejs użytkownika.

Słuchaj podcastu NowyMarketing