Startupy można zgłaszać do udziału w konkursie przez najbliższe sześć tygodni – do 7 marca br.
Startup Fest jest organizowany cyklicznie od 2010 roku. Podczas tegorocznego finału, który odbędzie się w dniach 27-28 marca w Warszawie, wybrane zespoły będą miały możliwość zaprezentowania szerszej publiczności swoich projektów i skonsultowania się z mentorami – przedsiębiorcami, inwestorami oraz twórcami startupów, które zdążyły już odnieść sukces. W gronie mentorów wystąpią m.in Marek Kapturkiewicz, Marcin Kurek, Bartłomiej Gola, Tomasz Dalach, Grzegorz Marczak, Przemysław Pająk, Mariusz Gralewski, Rafał Han i Janusz Żebrowski.
Zobacz również
– W tym roku powróciliśmy do dwudniowej formuły finału Startup Festu. Zależy nam, aby projekty, które wezmą udział w naszym konkursie, miały szansę dać się dobrze poznać członkom jury, a także jak najbardziej skorzystać ze spotkania z mentorami. Interesują nas mądre, dobrze przemyślane projekty, silne i fajne zespoły oraz innowacyjne pomysły – mówi Maciej Wicha, dyrektor ds. partnerstw i rozwoju biznesu. – Polska scena startupowa dynamicznie się rozwija. Widzimy coraz więcej sensownych projektów o globalnym potencjale. Mamy nadzieję, że wszystkie te projekty zobaczymy w naszym przedsięwzięciu.
Startup Fest Agora 2014 to szansa dla każdego projektu w obszarze nowych technologii, który w momencie zgłaszania jest więcej niż tylko pomysłem. Do udziału w finale eksperci z jury konkursu wybiorą najbardziej innowacyjne i biznesowo uzasadnione projekty.
Zgłoszenia do konkursu można wysyłać do 7 marca br. za pomocą formularza na stronie www.startupfest.pl. Lista finalistów zostanie ogłoszona do 15 marca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W tegorocznej edycji Startup Fest Agora zwycięski startup otrzyma 50 000 złotych oraz kampanię reklamową w internetowych mediach Agory o wartości 100 000 złotych
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W trzech ostatnich edycjach Startup Fest podczas finałów zaprezentowało się sześćdziesiąt startupów. Zwycięzcy otrzymali łącznie 150 000 zł oraz zrealizowali w internecie kampanie reklamowe swoich projektów o łącznej wartości 300 000 zł. Wśród dotychczasowych finalistów znalazły się m.in. takie przedsięwzięcia jak SoTrender, Gamifi, czy Fun in design.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na www.startupfest.pl.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.