Ruszył konkurs filmowy „Polska zasila!”

Światła! Kamera! Akcja! Ruszył konkurs filmowy pt. „Polska zasila!”, organizowany w ramach kampanii „Polska. Spring into new”. Zadaniem twórców jest nakręcenie filmu, który będzie promował Polskę jako kraj pełen pozytywnej energii.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

Autor zwycięskiego filmu będzie mógł wziąć udział w warsztatach dla reżyserów lub scenarzystów organizowanych przez Szkołę Wajdy albo wybrać równowartość nagrody o wysokości 5 000 PLN.

Konkurs „Polska zasila!” jest realizowany w ramach kampanii wizerunkowej „Polska. Spring into new”. Jej celem jest promocja Polski za granicą poprzez pokazywanie skali przemian, które zaszły w naszym kraju w ciągu ostatniego ćwierćwiecza oraz polskiej energii, która napędza pozytywne zmiany i inspiruje Europejczyków. Konkurs skierowany jest do wszystkich Polaków zainteresowanych tworzeniem filmów, w szczególności amatorów i półprofesjonalistów. Mogą wziąć w nim udział zarówno Ci, którzy na stałe mieszkają w Polsce jak i Ci, którzy przebywają za granicą – np. studenci programu Erazmus.

Zadanie konkursowe polega na nakręceniu dowolną techniką filmu, trwającego nie dłużej niż minutę, który będzie promował Polskę, jako kraj świeżych pomysłów, pozytywnych zmian i niekończących się wyzwań, który zasila przeżyciami, wyobraźnią, inicjatywami i przedsiębiorczością. Prace konkursowe można przesyłać do 28 października 2014 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informacje o konkursie można również znaleźć w dedykowanej zakładce na Facebooku.

Dziesięć filmów uznanych przez jury za najlepsze i najbardziej wpisujące się w ideę „Polska. Spring into new” weźmie udział w głosowaniu publiczności. Nagrodą główną jest możliwość udziału w wyjątkowych warsztatach reżyserskich lub dla scenarzystów organizowanych przez mistrzowską Szkołę Wajdy (lub ekwiwalent pieniężny w wysokości 5 000 PLN). Filmy będą również wykorzystywane do promocji naszego kraju w Polsce i za granicą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Polska. Spring into new” promuje Polskę za granicą w związku z przypadającymi w tym roku trzema ważnymi rocznicami: 25-leciem wolności – 15-leciem przystąpienia Polski do NATO – 10-leciem wejścia Polski do Unii Europejskiej. Jest ona koordynowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

To pierwsza kampania wizerunkowa Polski o tak szerokim zasięgu, zorganizowana we współpracy z ministerstwami reprezentowanymi w Radzie Promocji Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Strona fanowska kampanii.